środa, 6 marca 2013

ZAPROSZENIE

 Kochani!

     Mam zaszczyt zaprosić wszystkich ciekawych świata i ludzi, na wirtualną, sentymentalną podróż nad jezioro Bajkał.
Prezentacja wspomnień z wyprawy na daleką Syberię, bogato ilustrowana slajdami, odbędzie się dnia 12.03.2013 r. o godz. 17 w Sektorze 3, przy ul. Legnickiej 65.

                                     Serdecznie zapraszam!                
                                  Wasza podróżniczka i blogerka                           
                                     Antonina Kazuń

9 komentarzy:

  1. Dziękujemy za piękne zaproszenie,
    ja jestem bardzo ciekawa wrażeń z tej niezwykłej podróży i już się cieszę na to spotkanie. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko. ja też się b. cieszę, że będę mogła podzielić się z Wami swoimi przeżyciami, ale mam okropną tremę. Dobrze, że jestem wśród przyjaciół. Do miłego!

      Usuń
  2. Tosiu...niesamowite zaskoczenie urocze i bardzo ciekawe...Zapisałam i zrobię wszystko aby być obecna w tym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosiu...niesamowite zaskoczenie urocze i bardzo ciekawe...Zapisałam i zrobię wszystko aby być obecna w tym dniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu! Dzięki za dobre chęci, będę Cię wypatrywać. To dla mnie wyjątkowa chwila móc przeżyć jeszcze raz, ale razem z Wami, moją eskapadę nad Bajkał. Serdeczności!

      Usuń
    2. Dzięki Ci,Antoniu za zaproszenie! Jez. Bajkał - to fenomen Natury /kiedyś przejeżdżałem pociągiem, jadąc do Mandżurii; dwa dni brzegiem.../. Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Czesiu, widzę, że będziemy mieli co razem wspominać. Mam nadzieję, że do zobaczenia.

      Usuń
  4. Tosia. zostałaś wpisana w mój kalendarz.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak się cieszę. Bez Ciebie świat jest nie taki ciekawy i o wiele smutniejszy. Uściski.

      Usuń