czwartek, 19 września 2013

CZYTELNIA BABIEGO LATA

   Witam serdecznie!

 Szczęśliwie wróciłam z letnich wakacji i przyznam się od razu, że w tym czasie nie przeczytałam ani jednej książki, co nie znaczy, że nie mam czegoś do zaproponowania. Jeszcze krótko przed wyjazdem zdążyłam przeczytać "Dom na Sekwanie", znanego nam już Williama Whartona. 
Jest to opowieść autora o osobistych przeżyciach związanych z zakupem barki na Sekwanie, aby uczynić z niej swój rodzinny dom. Jakie czekały go perypetie, zaskakujące niespodzianki, życiowe wyzwania oraz jak zmieniło to życie całej rodziny, dowiemy się z książki.
Bardzo dobra lektura na wakacje, pogodna i lekko napisana.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i czekam na odwiedziny w naszej czytelni.




4 komentarze:

  1. Witaj Antonia,
    Dobrze że znów jesteś bo mnie brakowało Twojej tutaj obecności. Mam nadzieję że urlop miałaś udany i ciekawy, i że (przy okazji) podzielisz się wrażeniami? Okazji będzie wiele więc zaplanujemy sobie wspólny kawałek najbliższej przyszłości. Coś czytam, ale miałam przerwę z powodu problemów zdrowotnych swoich i rodzinnych, a opowiem gdy skończę. Bardzo ciekawie i zachęcająco brzmi prezentacja "Domu na Sekwanie", podoba mi się, dziękuję bardzo, pozdrawiam tymczasem i pa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Majeczko! Urlop udał się wspaniale, oczywiście, że podzielę się wrażeniami, tylko trochę uporządkuję zdjęcia. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i ciekawej lektury. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosia,ja również czekam na Twoje wrażenia.
    Buziaczki.
    Kiedy i gdzie mogę oddac książkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Basiu! Wrażenia będą niebawem, a co do książki, to umówię się z Tobą przez emaila. Serdeczności!





    OdpowiedzUsuń