piątek, 13 września 2013

Jutro będzie nowy dzień...



C o d z i e n n o ś ć

 

Kiedy ranne jaśnieją zorze
Kiedy staje się nowy dzień…
nieprzewidziane zdarzyć się może
tylko czekaj tego, tylko chciej…

Ciekawość życia spać nie pozwala
Wyglądam słońca, deszczu, burzy…
wszystkiego co  nowy dzień  niesie
i z najmniejszej nowinki się cieszę.




Czasem narzekam:
że źle gdy jest upał ...
że brzydko gdy zimno i pada,
ale gdy się zastanowić to  nie wiem,
czy można się skarżyć?  czy wypada?
Problem mam czasem, często coś boli
ale to jeszcze nie powód „niedoli”.
Z niecierpliwością czekam na  nowe
to zawsze ciekawe jest  i zdrowe...
Wszystkie zdarzenia mnie motywują
czekam,  aż dreszcz powodują...
bo wiem że Ż Y C I E  jest wyjątkowe
nieprzewidywalne, coraz to inne,
mądre,  zdawkowe,  nietuzinkowe,
bywa że trudne jest i że smutne…
ale za wszystko, za całość, za razem
kocham je  bezwarunkowo ...
I kiedy słońce tuż  nad zachodem,
z wielką nadzieją, z miłością i skrycie
czekam, by z nowym wschodem
powitać Ciebie Życie...
czy taki pastelowy wschód słońca nie jest piękny?


   Czasem sama potrzebuję dodać sobie motywacji by mieć odwagę spotkać się z "jutrem" wtedy coś pisze... Pozdrawiam, życzę  wszystkim udanego, dobrego weekendu i pa.

10 komentarzy:

  1. Majko,Kochanie! Znowu udowodniłaś,że masz talent! Może jakiś tomik? Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

  2. Czesławie,
    jesteś jak ta niewidzialna ręka...
    Jeszcze się czaję, jeszcze skradam co by tu udoskonalić, patrzę? a tu mam gościa, dziękuję bardzo, jesteś pierwszy więc tym bardziej dzięki. Wzajemnie pozdrawiam i do następnego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Majeczko! Dzięki za piękny wierszyk ze śladami jesiennej nostalgii i zachwytem nad życiem, światem. Zawsze mnie wzruszasz i niech tak będzie....Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Antonia..
      cieszę się że jesteś już z nami, bardzo się cieszę...
      brakowało nam Ciebie tutaj. Dzięki za dobre słowo, ta nostalgia - no jest coś na rzeczy, nie wiem czy wszyscy po trosze, czy tylko mnie dopada. Ale nic to, jesteśmy już większą gromadką i wspólnie łatwiej damy sobie radę. Buziaki, tymczasem i pa.

      Usuń
  4. Majeczko:) jak dobrze mieć Cię tak blisko.Potrafisz pokazać to co zazwyczaj nie widzimy i cieszyć się z tego . Pomagasz nam zobaczyć coś więcej niż swój koniec nos. Dzięki,pozdrawiam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś taka kochana Basiu,
    dziękuję że się odzywasz do mnie, a tutaj szczególnie...
    Ile Ty czasu zmarnowałaś gdy nie byłaś tutaj z nami. Teraz ja Cię pilnować będę, abyś nigdzie już nie zboczyła, OK? Też pozdrawiam, całuski i pa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki Baśko za "zasmarkańca",
      tenże ma się ciut lepiej i wydziwiać już zaczyna...
      aż strach pomyśleć co będzie gdy całkiem wyzdrowieję?...
      Serdeczności i pa.

      Usuń
  7. Majeczko!!! Dzięki jesteś wielka poetka i nasza.
    Czekam na wieczory petyckie z utęsknieniem.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mile mnie zaskoczyłaś zapracowana Kobietko!

      Sabinko,
      Twoje życzliwe dla mnie słowa oprócz tego że atrakcyjnie się słucha, to jeszcze mobilizują (!), i to jest dla mnie najcenniejsze. Dziękuję kochana. Wiele serdeczności i pa.

      Usuń