niedziela, 8 września 2013

Nasze planowane ognisko...


Kochani

W sprawie naszego ogniska:

1.)  Środa - godz.15-16.oo spotykamy się na polance w Parku Tysiąclecia - patrząc od strony FAKTORY  jest to lewy dolny róg Parku...

2.)  Przynosimy tylko to i tyle ile uważamy że sami zjemy, podpowiadam z własnego doświadczenia: 1 "śląska", 2-4 średniej wielkości ziemniaczki - to na prawdę dość, do tego ulubiony kefirek najlepiej w butelce bo praktyczny do popicia, inne napoje np woda mineralna wg uznania, jakieś dwie wilgotne chusteczki, może tacka, mały nożyk,, sól, pieprz? jeśli coś zapomniałam to Wy pamiętajcie...

3.)  Ja zabiorę śpiewniki takie jakie mam, może ktoś umie grać - np gitarrka mile widziana, bo nastrojowo. Razem z koleżanką Zdzisią i ze starszym ogniskowym będziemy wcześniej aby uprzątnąć polankę (widziałam dzisiaj dużo śmieci i butekek)  i zgromadzić chrust na ognisko. Nie zagińcie mi tylko w tym parku bo co ja pocznę? W razie takiej potrzeby szukamy się na telefon.

4.)  To ognisko może będzie kameralne, ale jak nam się spodoba i uda się impra to dalej bawimy się w dowolnych grupach i dowolnych terminach przy ognisku.. Problemem dużych grup jest upieczenie ziemniaków dla wszystkich (np 4szt x 20 osób = 80 ziemniaków), jak duże musiałoby być ognisko?, ale nie musimy jeść tak dużo, tyle że te ziemniaczki pieczone w naszym ognisku są wyjątkowe, są przepyszne, o czym przekonacie się sami.

5.)  Tym razem ważna jest atmosfera i dobra zabawa w dobrym bo naszym towarzystwie, ja już się cieszę i mam nadzieję że nie sama?...

6.)  Reklamówki po prowiancie służą potem na zebranie za sobą śmieci (jesteśmy przecież EKO!).

7.)  Zakończenie zabawy przewiduję do godz.19.oo (+ / - 30 min.)

                   Wszystkie wątpliwości zgłaszajcie, spróbujemy zaradzić..
Dodatkowe informacje będę zamieszczać na blogu pod tym samym tytułem, zaglądajcie, czytajcie i przekazujcie sobie. Wszyscy zdecydowani czujmy się serdecznie zaproszeni, innego zaproszenia nie przewidziano. A w ogóle będzie cudnie zobaczycie sami. Plan mamy świetny, pamiętajmy tylko że zawsze (oby nie tym razem) zdarzyć się może "nieprzewidziane"  np mokra pogoda, losowe zdarzenia i inne, i na to nie ma rady. Będziemy wtedy układać nowe plany na nowy termin. Tymczasem odpukać i do  środy!
U w a g a 
Wróciłam właśnie z testowania trasy z Basią Ferenc i podaję lokalizację naszej polanki :
jadąc z wiaduktu ulicą Strzegomską do Ronda Pileckiego skręcamy w prawo jest to kierunek na Lotnisko, ul. Graniczna za FAKTORY pierwsza ulica w prawo tj. ul. Płaska którą jedziemy prosto do Autostradowej Obwodnicy Wrocławia (AOW), droga dalej skręca w prawo i biegnie równolegle do AOW, jedziemy ok 300m wzdłuż Parku Tysiąclecia który mamy z prawej strony i tam już szukamy pierwszy zjazd w prawo do lasu, charakterystycznym punktem jest żółta drewniana barierka na drodze wjazdowej w las. Tam stawiamy auta na łączce - parkingu. Rowerki mogą wjechać dalej  50m ścieżką i już jest polanka. Prawda że prosto?

                        Dzisiaj pozdrawiam serdecznie wszystkich zainteresowanych i pa.

10 komentarzy:

  1. Majeczko,
    bardzo prosto dojechać
    tylko w prawo,w prawo, w prawo i jeszcze raz w prawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko kochana,
      zobaczyłam jak się pisze najkrótszy instruktaż świata...
      czyli kochani 4 x w prawo, i nic tam na lewo...
      Do spotkania się w środę i pa pa.

      Usuń
  2. Pięknie opisałaś Maju, łatwo jest dojechać. Byłam tam w sobotę i ....ludzi było co niemiara !!!!!! Młodzież świętowała początek roku szkolnego i... szkoda, że nie zdali egzaminu z ekologii i z wychowania obywatelskiego... Do spotkania na ognisku, postaram się przyjechać wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam zgorszona tym co zobaczyłam w niedzielę...
      Ale nic to, sprzątniemy jak należy bo to dla nas,
      jeśli możesz być wcześniej to fajnie, Ewa dzięki za dobry głos, mobilizujmy się tak aby było wyjątkowo, hm? potrzebujemy tego..
      Buziaki i pa.

      Usuń
  3. 4 x szkoda,mam obowiązki rodzinne,nie będę.
    Życzę udanego wypadu i do następnego razu.
    Pozdrawiam.
    Szczególne buziaczki dla Zdzisi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baśko,
      Zdzisia moja - to drobna blondynka,
      Jesteśmy umówione na sprzątanie polanki, czy masz na myśli tę Zdzisię? jeśli tak to dzięki w jej (i swoim ) imieniu..
      Szkoda że sprawy rodzinne wymiksowały Cię z naszych planów, ale bywa. Zatem do następnej okazji, a teraz trzymaj za nas.. i pa.

      Usuń
  4. Koleżanki i Koledzy,
    tym razem stroje wieczorowe zostawiamy w domu...
    wskazany strój praktyczny, którego nie będzie szkoda w razie co.., I gdyby okazało się że jutro pada zerkajcie na bloga i bądźmy ze sobą w kontakcie gdyby przyszło nam zmienić plany - OK?
    Buziaczki i pa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie. Niestety nie będę mogła jutro uczestniczyć w ognisku , wypadła mi pilna wizyta lekarska . Życzę miłej imprezy i jak zwykle dobrego humoeu . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu,
    ja też mam wiz.lekarską i to mi nie przeszkadza być na ognisku,
    no proszę Cię przecież się namawiałyśmy na kaszaneczkę z ogniska, i co?... sama mam zjeść obydwie czy co? spóźnij się ale bądź, będę Cię czekać i wyglądać - ok?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam,
    nastąpiła zmiana planów,
    patrzcie na post ze środy,
    pa MS

    OdpowiedzUsuń