poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dzieckiem być...



Dzieckiem być…


Lat mam już wiele ale czasem
Dzieckiem znów chciałabym być
Choćby na krótką chwilkę stać się nim …
Więc wracam myślami do dzieciństwa dni
I z ciekawością zaglądam za uchylane drzwi ...
Uśmiecham się do tamtych cudownych i beztroskich lat
Tyle się wtedy działo choć nie pamiętam już konkretnych dat.
Może dlatego nieba użyczam mojej malutkiej wnuczce?
Robimy razem wszystko czego ja nie zrobiłam sama
Otworzyć dla niej pragnę wszystkie bramy świata
Tak,  by w jej życiu nigdy niczego nie brakło
A wszystkie marzenia spowijało światło.
By nigdy nie zaznała niedobrych emocji
By rosła zdrowo i zawsze szczęśliwa  była
A w życiu najlepszego tylko doświadczyła.

..wybrałam z internetu (jako symbol) śliczną dziewczynkę z misiem...


Dla wszystkich naszych cudownych Dzieci 
najpiękniejsze życzenia mamy
Szczęścia ich pilnie strzec będziemy 
bo dla nich żyjemy i bardzo je kochamy!

3 komentarze:

  1. Majeczko kochana! Twoje wiersze zawsze mnie rozczulają i łapią za serce. Dzięki i pisz tak dalej. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Halo Antonia.
    Patrząc z boku, uważam że wspaniale jest dzieckiem być...
    Skoda że takie życzenie nie jest możliwe, i że musimy być tak dorośli i odpowiedzialni za wszystko, i nie ma "zlituj się...", hm? Dzięki z uwagę, całuję majka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Majeczko! Święta racja, nie ma "zlituj się" i kropka. Ściskam mocno, pozdrawiam gorąco, tak, jak na dworze.

    OdpowiedzUsuń