wtorek, 31 marca 2020

Ćwiczymy - 5 nowych propozycji...

Ćwiczenia różne:

1) Ćwiczenia pod ścianą dla Seniorów
2) Ćwiczenia z krzesłem (znamy z poprzedniego wpisu) dla Seniorów
3)  ( to uzupełnię bo sama nie wiem)
4) Ćwiczenia Fitness Mamma Mia ZUMBA  (super zabawa zumbą
5) Ćwiczenia Fitness Waca Waca ZUMBA     (jak wyżej)
6) Kabaret Ćwicz i biegaj... (coś na wesoło po ćwiczeniach)


Kochani, 
Napracowałam się dla Was i tu macie spory wybór bo aż 5 różnych propozycji ... Przeglądnijcie to i na pewno coś przypadnie Wam do gustu. Mnie spodobała się bardzo Mamma Mia fitness Zumba, a inne Zumby też są super, polecam serdecznie. Ruszajmy się dla zdrowia i urody.Kilka propozycji mam od Krystyny Ziętak, która podpowiedziała mi co i jak. Inne ściągnęłam z Yutube. Krysię znamy z bloga:https://60virtualculturepl.blogspot.com/
Pozwoliła mi ściągnąć życzliwie ćwiczenia dla seniorek ich instruktorki Magdy.
Dziękujemy bardzo Krysiu i pozdrawiamy Ciebie bardzo serdecznie.

Poniżej są odpowiednie linki wg numeracji powyższej:

   www.youtube.com/watch?v=NETNpBHsbGM&fbclid=IwAR1xdH56z6U0P67h_wryvJPA_u_qvewv3Pe1L_-Auj3WZc3EycUSw2Qb5U8 

www.youtube.com/watch?v=nwUpiFecMSc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3A5bM4s_m2YjoZ7ApkjVK4vWqKPDtWbUmsiOrd9LamlGdJxrCu9PFM1D8  

 www.youtube.com/watch?v=0gfGlyoyVcM&list=RD0gfGlyoyVcM&start_radio=1&t=0&t=0


  www.youtube.com/watch?v=lcWtiFL904s&list=RD0gfGlyoyVcM&index=5 www.youtube.com/watch?v=lcWtiFL904s&list=RD0gfGlyoyVcM&index=5

www.youtube.com/watch?v=lUw8OA9R4mQ&list=RD0gfGlyoyVcM&index=6


www.facebook.com/kabaretnazywo/videos/2643384165745174/?v=832809090527239



Ćwiczmy drogie Koleżanki,  aby za chwilę nie skrzypieć podczas spacerowania.
A przyjemność z ćwiczeń - absolutnie do nas należy...
Pozdrawiam Majka

2 komentarze:

  1. Maju, współpraca z Tobą to prawdziwa przyjemność.

    Krystyna-Wirtualna Kultura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ładnie...
      Krysiu dziękuję kochana. Wiem, że nie wszystko jest jeszcze akuratnie w moim wpisie tak jak u Ciebie. Ale nauka i praktyka dźwignią mądrości nas wszystkich. Tak więc czas swoje robi i ja "w dojrzałości swojej" wiele jeszcze dam radę opanować. Serdeczności ślę i pa Majka

      Usuń