sobota, 14 marca 2020

Sprawdzian odpowiedzialności . . .


W obliczu zagrożenia



Rozpędzony świat zatrzymał się nagle
Nie z własnej woli ale na zaskakujący rozkaz
Nie umie odnaleźć się w nowej dziwnej rzeczywistości
Ale przymuszony przynajmniej się stara…

Wybór mniejszego zła to rozsądna alternatywa
Nieliczni rozumiejąc to nie są oburzeni
Inni nie znoszą ograniczania
Swojej wolności

Wynajdują powody do niezadowolenia
Tworzą nieprawdziwe informacje
Podgrzewając niepokój
Niefrasobliwie
Zechciejmy zobaczyć nie tylko własną wygodę
Ale też naszych bliskich przyjaciół znajomych sąsiadów
Którzy także mają prawo do własnego komfortu
Moja choroba nie może być pretekstem
Nieszanowania zdrowia bliźniego
Egoizm gorszy jest niż
Zły koronawirus
Dyscyplina i zdrowy rozsądek
Jedyną alternatywą
Nas wszystkich

 
Pozdrowienia dla wszystkich
Majka 


2 komentarze:

  1. Pięknie to ujęłaś Majko! Jestem pod wrażeniem..! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze pokolenie jakby więcej rozumie,
      i chce być pomocne w najprostszy sposób. Jestem z nas dumna.
      Ale nie wszyscy tak mają nad czym ubolewam. Mam pewien test który muszę przetransportować z Messengera (nie bardzo mi się to udaje) i upublicznić, każdy tam może siebie sprawdzić i się uspokoić w pewnym sensie. Mnie ciężko doświadczyła grypa oskrzelowa i dopiero zmieniony antybiotyk zadziałał. Czuję się zdecydowanie lepiej i wreszcie "jest do przodu"...
      Tutaj możemy bezpiecznie porozmawiać chociaż i czyńmy to - bo nic inaczej nie będzie na razie...
      Miłego spokojnego weekendu
      Majka

      Usuń