piątek, 20 marca 2020

Wiersze publikowane w Antologii z 2019 r (1 z czterech)...


Niebo bez ciebie

 








W moim niebie nie będzie ciebie
Tylko spokój i błogosławieństwo ciszy
Jak być powinno
Zawsze

Po skutkach burzy
Maluję nowy krajobraz
Wypędzam demony złudzeń
Strząsam pyły przeszłości
Sprzątam ruinę emocji
Stabilizuję miejsce
Dla szczęścia 
Bez ciebie

 












Moje niebo odległe od twego
Skrojone będzie na inną bo moją miarę
Ta myśl przywraca mi wiarę
I nadzieję na pogodną
Przyszłość









Każdy z nas ma własny sposób na rozliczanie się z niedobrą przeszłością...
Mój sposób właśnie poznaliście. Mnie bardzo pomógł więc polecam.
I pozdrawiam serdecznie
Majka

6 komentarzy:

  1. Majeczko!To najpiękniejszy z Twoich wierszy! Dziękuję że znów mogłam go "poczuć "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu witam serdecznie...
      Jaki piękny komplement, dziękuję stokrotnie i bardzo to miłe że się tak ładnie odezwałaś. Cieszę się że się podoba. Piszę je - w dużej mierze - z myślą o Was Kochani, więc tym bardziej... Starajmy się jakoś nie zwariować do końca, a powoli będzie coraz lepiej i dobrze. No i komunikujmy się na co dzień, wszyscy bardzo tego potrzebujemy. Miłego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie Majka

      Usuń
  2. Coś pięknego Majko! Jestem pod wrażeniem! Będę wnioskował o "Pióro Fredry" dla Ciebie..! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niezawodny Czesławie...
      Choć może nie wszyscy tak myślą(?). Cudownie że zaglądasz tu do nas, i że się odzywasz. Potrzebujemy kontaktu teraz bardziej niż kiedykolwiek. I jaki nieustępliwy w sprawie "pióra pana hrabiego". No, no, podziwu godne i polubiłam już to Twoje zawołanie. Dziękuję Ci chłopaku z całego serca i serdeczności ślę
      Majka

      Usuń
  3. Majeczko kochana! Wiersz bardzo krzepiący, bardzo odpowiedni na teraz. Dzięki, podniosłaś mnie na duchu.
    Pozdrawiam gorąco i zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonia
      Martwiłam się czy nasze "zakazy" nie zastały Cię gdzieś np w górach lub za granicą. Cieszę się że znajduje Cię (mam nadzieję) w zdrowiu. I jak zawsze miło Cię tu gościć.
      Tysiąc serdeczności Majka

      Usuń