czwartek, 12 kwietnia 2012

Warsztaty fotografii cyfrowej

Dzisiaj zakończył się pierwszy, podstawowy kurs fotografii cyfrowej prowadzony przez Emi Soboń, prezesa FOTOelARTE. Zapowiadany jest następny etap kursu, a także powtórzenie od początku ze względu na duże zainteresowanie tematem.
Na naszym kursie poznałyśmy podstawowe pojęcia i zasady dotyczące fotografii, nasze  aparaty zostały dokładnie obejrzane i omówione.
 Dowiedziałam się wielu ciekawych i pożytecznych rzeczy, które rozbudziły głód dalszej wiedzy. Pstrykanie zdjęć z większą świadomością sprawia mi ogromną frajdę.




Dzięki za organizację Basi S. a Emilce za jej trud i zaangażowanie. Dołączam parę zdjęć z zajęć i zachęcam do udziału w warsztatach.

3 komentarze:

  1. Tosiu, dzięki za komentarz. Dodaję, że pomyswł warsztatów i kontakt z Emi to zasługa naszej Franciszki Rynarzewskiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilka zaprasza nas na bezpłatne kobiece warsztaty w poniedziałki. 16.IV.12r o godz 18-20.00 pt W obiektywie blondynki a 23.IV.br o tej samej godzinie nt oddychania (joga). Cd ( b.ciekawy ) nastapi. Wszystko w Sektorze 3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za spóźniony refleks, ale odbywałam kilkudniową karę z niemożnością dostępu do internetu..
    Antonia, zrobiłaś cudny reportażyk z przemiłym komentarzem, co celnie spuentowała wraz z info- Basia.., no i te kilka fotek w wielkim skupieniu nas wszystkim nad dziełem dla potomności...Dziękuje Wam za to że macie włączone uważne czuwanie nad całokształtem. Pozdrawiam serdecznie, ja na 2-część (jak przypuszczałam) dzisiaj nie dałam rady, ale potem? zobaczymy, pa.

    OdpowiedzUsuń