sobota, 7 kwietnia 2012

Z m a r t w y c h w s t a n i e . . .

Piękne są te wiosenne Święta...















Cudownie jest świętować gdy wiosna się budzi,
To Święto radości, odrodzenia ludzi,
po zimowych trudach, po lutowych pluchach..
słońca spragnieni czekamy nań wszyscy,
ubieramy się w wiosnę, zrzucamy kożuchy.
Odsłaniamy fryzury, buzie opalamy,
kolorowe szmatki wyciągamy
i ciepła czekamy.

Tymczasem czas świąteczny nas mobilizuje,
porządkujemy życie, czyńmy remanenty,
przywołujmy nasze przepiękne tradycje,
nadchodzi czas cudowny, święty...
przygotujmy wyszukane dania, delicje..
Z rodziną się spotkajmy i cieszmy się sobą,
a dzieci nasze i wnuki niech będą Świąt tych ozdobą.

Pisanki malowane, baranki wełniane,
zajączki wesołe, pisklęta jeszcze gołe,
to symbole Życia...
wielkanocne baby pyszne i mazurki wymyślne,
wszystko to naszym staraniem niech się stanie!
Radujmy się, spacerujmy i Świętujmy.

A Bóg Zmartwychwstały
uważnie niech nam się przygląda..
starania nasze doceni i w serca zagląda,
Boże, o więcej jeszcze możliwości prosimy..
my z nich najlepszy użytek zrobimy.
Bądźmy życzliwi, innym nieco pobłażajmy,
ale sobie? nigdy nie odpuszczajmy !
Wtedy stateczność i zdecydowanie,
w nagrodę nam się dostanie.
A l l e l u j a !

Nie jestem pewna czy (pomimo starania) udało mi się wyrazić wszystkie życzenia,
na łaskawość nieba liczę, tam kieruję nasze prośby, oczekiwania i nadzieje też.
Radosnych Świąt życzę, pozdrawiam i pa.

8 komentarzy:

  1. Dzięki Majeczko za te wierszowane refleksje. Chciałam Cię osobiście wycałować świątecznie, ale szybko zniknęłaś gdzieś , po spektaklu w Imparcie w czwartek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu,
      wiem że dobrze mi życzysz a całowanie nadrobimy, dla mnie już same chęci są życzeniami, bardzo dziękuję.., a prawdą jest że zniknęliśmy szybko z myślą poczekania na zewnątrz, co okazało się trudne przy tak przejmującym chłodzie, przepraszam. Po tym koncercie moja dusza na moment uleciała do nieba, byłam bardzo szczęśliwa, bo to było to..dzięki dziewczyny że też byłyście i słyszałyśmy to samo. Dobrze że mamy taką A.Osiecką i.. niech żyje bal, bo nie wiem kiedy zdarzy się podobna uczta?, pozdrawiam serdecznie i przytulam bardzo świątecznie.

      Usuń
  2. Majeczko! Bez Twoich pięknych wierszyków życie byłoby uboższe i nie tak radosne. A ten świąteczny ubogaca i dodaje niepowtarzalnego blasku świątecznej atmosferze. Dzięki serdeczne i jak zwykle czekam na dalsze utwory. Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś Antonia, piszę tak jak czuję, czasem chaotycznie bo tak mam zakręcone w sercu, ale zawsze staram się powiedzieć dla nas coś dobrego, miłego i mobilizującego, Nie zawsze mi się udaje ale naprawdę się staram... dzięki za każde dobre słowo, pozdrawiam serdecznie, całuję i pa.

      Usuń
  3. Kochana Majeczko!!Wielkie dzięki!! Jesteś jak zwykle niezawodna.Zawsze masz czas aby sprawić przyjemność i wiesz w jaki sposób.To jest Twoja piękna dusza.Dziękuje ,że jesteś bo świat jest dla mnie przyjażniejszy.Całuje Cię świątecznie.Życzę pięknych świątecznych dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko, wzruszyłaś mnie tyloma dobrymi słowami, i to nie jest kokieteria, wzruszam się prawie na zawołanie, a co dopiero teraz. Dziękuję za taką piękną mobilizację, będę się jeszcze bardziej starać dla N a s, a jeśli uda mi sprawić radość komukolwiek to o to tylko mi chodzi. Życzę Tobie cudownych Świąt i do zobaczenia na wspólnym śpiewaniu w Niedzielę o 13.oo. Całuję i pa.

      Usuń
  4. Maja,pięknie.
    Tylko,proszę Cie ubierz te gołe pisklęta,bo zimnica na dworze.
    Życzę wesołego jajeczka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam Baśko, że sprowokuję Ciebie tymi "golaskami"... i udało się, ale śpieszę uspokoić Ciebie że tamte pisklęta do dziś już są całkiem przyzwoicie opierzone i wcale nie jest im zimno, no i wyglądają bardzo nobliwie... Jajeczka ci u mnie wesołe są, ale za takie cudne życzenia duża buźka i pa.

      Usuń