poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wiosna na działkach..












Czy ja mogłam nie pokazać kilka tych fotek?
Dwa dni spędziłam na "zaprzyjaźnionej" działeczce, trochę rekreacyjnie, trochę w ramach warsztatów fotograficznych. Tak jak uczyła nas Emi (-lka) robiłam ujęcia: "ptasie" czyli z góry (np drugie i ostatnie), "żabie" czyli z dołu (np czwarte i piąte), panoramiczne - tj pierwsze (-) z dużą niedoskonałością, bo znalazła się tam zbędnie frakcja elektryczna i stara szopa sąsiada, ale mnie i tak się podoba... Więcej mądrości technicznych nie pamiętam, a tak było pięknie w te ostatnie dwa dni kwietnia, że zatrzymałam w kadrze tych kilka ujęć tak jak potrafiłam i już.
W maju na pewno będzie tutaj równie pięknie, ale już nieco inaczej...
Może uda się zrobić porównanie? W sąsiedztwie spotkałam naszą Elę K. niezwykle zapracowaną, ale wymieniłyśmy poglądy nt.uroków natury.. Serdecznie pozdrawiam wszystkich działkowiczów (bardzo piękne są Wasze działki), dla pozostałych nas są te relaksujące fotki.

9 komentarzy:

  1. Brawo, Majeczko! Cudności, śliczności i sama radość. Nie wiem,co podoba mi się najbardziej, bo wszystko jest piękne, ale bardzo mnie wzruszają dwa tulipanki na szóstym zdjęciu od góry. Pozdrawiam i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same tam sobie urosły te tulipanki i pewnie bardzo wzajemnie mobilizują siebie do życia, dlatego są takie wzruszająco piękne. Wszystkie stworzenia mają podobnie, więc skoro maj miesiącem zakochanych jest, stawiamy wyłącznie na te najpiękniejsze uczucia, prawda?... Mobilizujemy się bardzo a zakochanie samo zagości w naszych sercach. Antonia, dzięki za uwagę, pozdrawiam, całuski ślę i pa.

      Usuń
  2. Majeczko, przepraszam, że jestem taka zapracowana, ale przez moją "zdemontowaną " altankę przybyło mi pracy na działce nie związanej z uprawą roślin i muszę nadrabiać z pracami na ogródku. Ale myślę,że do końca tygodnia uporam się z grubsza z zaległościami. Buziaczki- Ela K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu nie przepraszaj, zapracowanie to wielka zaleta i chylę czoła takiej pracowitości, cieszę się bardzo ze spotkania i pełna jestem podziwu dla Twojego uporządkowania na pięknej działeczce, ślę całuski i do następnego spotkania.

      Usuń
  3. Mnie się podoba piąte zdjęcie od dołu czyli szóste od góry , mój tytuł dla niego: stare dobre małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne określenie, ale pod warunkiem że "stare" zamienimy na 'każde'....Proszę tylko zgódź się na tę propozycję Basiu, bo "stare" brzmi trochę groteskowo, jakby tylko stare było dobre, natomiast określenie ,każde, rozszerzy zasięg tego dobrego, OK?. Basiu, wróciłaś już z wojaży? wypoczęta? witaj i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Majko! Przepiękne te Twoje fotki! Cudo!-i tak trzymaj! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Czesiu, miło że faceci też umieją patrzeć sercem na piękne obrazki, cieszę się że Tobie też się podobają, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Dzięki Ci,Majko za uznanie! puki co nie jestem daltonistą,a n/t kwiatów mam w laptopie "co nie co";pokazałem w Sektorze 3,na spotkaniu Popowiczan. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń