poniedziałek, 12 listopada 2012

CZYTELNIA BABIEGO LATA

Witam serdecznie!
Po przeczytaniu książki pani Danuty Wałęsy sięgnęłam po książkę jej męża Lecha Wałęsy "Droga do prawdy. Autobiografia". Dało mi to pełniejszy obraz wydarzeń tamtych pamiętnych dni, obydwie książki są ściśle powiązane ze sobą i wzajemnie się uzupełniają. Lech Wałęsa pisze o swoich przeżyciach i zmaganiach z rzeczywistością w sposób klarowny, czytelny i logiczny. Uderza szczerość wypowiedzi i heroiczne poświęcenie sprawie.
Wczoraj obchodziliśmy Dzień Niepodległości. Bez dokonań Lecha Wałęsy nie wiem, czy tak byśmy świętowali ten tak ważny w naszej historii dzień.
Panu Lechowi Wałęsie składam wyrazy najgłębszego szacunku i podziękowania za Jego poświęcenie dla Ojczyzny. Przeczytajcie, może uda nam się lepiej zrozumieć naszą historię.
Serdeczności!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu za buziaczki, miło mi, że ktoś to czyta. Serdeczności.

      Usuń
  2. Witaj Antonia,
    Twój patriotyzm wzruszył mnie bardzo,
    jak też twoje dla nas oddanie, abyśmy pamiętali, wiedzieli i nie zapominali o naszej niezwyklej historii. Obiecuję w imieniu zapewne wielu nas (może nie wszystkich?..) pamiętać co piękne i ważne w naszej niełatwej przecież historii. Ciągle jeszcze potrzebujemy demokratycznych wzorców, bohaterów na miarę XXI w., i rzetelnej znajomości historii własnej ojczyzny. Na to zawsze będzie moda. Dziękuję Ci kochana, pozdrawiam serdecznie i pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko! Tobie również dziekuję za ciepłe słowa. Daje mi to poczucie, że to moje pisanie ma jakiś sens. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka!

      Usuń