poniedziałek, 5 listopada 2012


W imieniu Partnerstwa na Rzecz Promocji i Rozwoju Wolontariatu na Dolnym Śląsku „Razem dla Wolontariatu” mamy zaszczyt zaprosić do udziału w drugiej edycji „Dolnośląskiego Festiwalu Wolontariatu”, który odbędzie się we Wrocławiu w dniach 7 – 9 grudnia 2012 r. Przedsięwzięcie wpisuje się w obchody ustanowionego przez Unię Europejską Europejskiego Roku Aktywności Osób Starszych i Solidarności Międzypokoleniowej.

Festiwal Wolontariatu to trzydniowe spotkanie wolontariuszy, koordynatorów wolontariatu oraz wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą problematyką wolontariatu i aktywności społecznej. Uczestnicy Festiwalu będą mieli możliwość wzięcia udziału w wielu wydarzeniach o charakterze edukacyjnym i integracyjnym takich jak: sesje edukacyjne oraz spotkania tematyczne, warsztaty młodzieżowe, Dolnośląska Gala Wolontariatu, Gra Miejska, wizyty studyjne, akcje społeczne, specjalny Koncert itp. 

Do udziału w Festiwalu zapraszamy wolontariuszy, a także związanych z wolontariatem przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz instytucji publicznych. Zapraszamy również przedstawicieli firm, w których funkcjonuje program wolontariatu pracowniczego, a także wszystkich chętnych zainteresowanych szeroko pojętą tematyką wolontariatu i aktywności obywatelskiej. 

Jednym z elementów Festiwalu będzie również przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców Gra Miejska. Odbędzie się ona w sobotę 8 grudnia 2012 r. i swoim zasięgiem obejmie teren miasta Wrocławia. Jeżeli chcą Państwo wziąć udział tylko w tej części Festiwalu zapraszamy do zgłaszania zespołów 5-osobowych. Aby tego dokonać należy wypełnić odpowiedni formularz internetowy, do którego link podany jest poniżej.

Jednocześnie zapraszamy Państwa organizacje do wzięcia udziału w Targach Wolontariatu i Aktywności Społecznej połączonych z Piknikiem Rodzinnym, które odbędą się 8 grudnia 2012 r. (sobota) i będą okazją do zaprezentowania swojej działalności szerszej publiczności. 

Dolnośląski Festiwal Wolontariatu będzie się odbywał w dawnym Klubie Śląskiego Okręgu Wojskowego we Wrocławiu przy ul. Pretficza 24 oraz Multipleksie Helios Nowe Horyzonty we Wrocławiu przy ul. Kazimierza Wielkiego 19a/21. Uczestnicy zakwalifikowani na Festiwal zobligowani będą do uczestnictwa w całym przedsięwzięciu. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Festiwalu po 27 listopada 2012 lub nieusprawiedliwionej wypadkiem losowym nieobecności na Festiwalu zakwalifikowany uczestnik zobowiązany jest pokryć koszt pełnego uczestnictwa w Festiwalu.

Uczestnictwo w Festiwalu jest bezpłatne. Organizatorzy zapewniają poczęstunek oraz ciepłe posiłki podczas zajęć. Uczestnikom spoza Wrocławia organizatorzy zapewniają nocleg podczas Festiwalu. Uczestnicy we własnym zakresie pokrywają koszty związane z dojazdem do Wrocławia oraz poruszaniem się po mieście w trakcie Festiwalu. 

Aby zgłosić swój udział w Dolnośląskim Festiwalu Wolontariatu, Grze Miejskiej lub Targach należy wypełnić i wysłać właściwy internetowy formularz zgłoszeniowy dostępny pod podanymi poniżej linkami. 

Termin wypełniania formularzy upływa 16 listopada 2012 r. Osoby zakwalifikowane do udziału w Festiwalu oraz instytucje zakwalifikowane do udziału w Targach zostaną o tym powiadomione e-mailowo oraz telefonicznie do dnia 27 listopada 2012 r. 

Szczegółowy harmonogram Dolnośląskiego Festiwalu Wolontariatu oraz opis i zakres tematyczny poszczególnych sesji dostępny w załączeniu.

Internetowy Formularz Zgłoszeniowy do udziału w Festiwalu dostępny jest pod adresem: https://docs.google.com/a/rcwip.pl/spreadsheet/viewform?formkey=dFNBRzdFSFVKdXNZTUxMbDQ4RTFOdlE6MQ.

Internetowy Formularz Zgłoszeniowy do udziału w Grze Miejskiej dostępny jest pod adresem: https://docs.google.com/a/rcwip.pl/spreadsheet/viewform?formkey=dERDaU4yalJOX2l1U1EwOXVzYUpDNmc6MQ.

1 komentarz:

  1. Kolejne i ciekawe wydarzenie o znaczącej skali kulturowej, i to w zasięgu naszego terytorium. Dobrze to wiedzieć z takim zapasowym wyprzedzeniem, aby można było się zorganizować i (ewentualnie!) uczestniczyć. Dziękujemy Alicjo, pozdrawiam wszystkich, duża buźka i pa.

    OdpowiedzUsuń