piątek, 26 listopada 2010

Basie zapraszają do Wolaka .

W środę 01-12-2010 godz 17-ta , Basie , Baśki ,Basieńki , zapraszają na comiesięczne spotkanie u Wolaka .Będziecie naszymi gośćmi . Każdy gość tradycyjnie bierze sobie ,to co chce nie płacąc , podajecie tylko hasło „ Babie Lato” . Swoją obecność zapowiedzieli Marta Koszczyc i Łukasz Koper. Mam nadzieję ,że Lenka powiadomi Krzysia z niemieckiego . Liczę na dużą frekwencję . Zapraszamy wszystkich z Sektora 3. Do miłego zobaczenia . Basieńka

8 komentarzy:

  1. super Basieńko w słowach "tradycyjnie "miałaś na myśli ciacho, kawa lub herbata lub piwo .Jak się pomyliłam to mnie sprostuj.Myślę , wiem na pewno będzie wspaniała atmosfera w tak doborowym towarzystwie.Powiedz jaki strój obowiązuje?Jak znawcy mówią trzeba moczyć 3 dni wcześniej nogi w barszczu aby podołać takiemu wyzwaniu.Buziaki i szturmem do Wolaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szturmem, szturmem Moi Drodzy.
    Baśki zapraszają.
    Sebastian, możesz zamówić sobie pierogi, nawet.
    Strój seksowny mile widziany.
    Ale ciepłe majtki koniecznie,Ewelina tobie przypominam,bo wiem ,że latasz bez.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane Basienki,proszę napiszcie czy nie będziecie miały nic przeciwko temu ,że zaprosiłam na Waszą imprezę imieninową dwie fotografki Olę i Paulinę ze Studia Fotograficznego oraz Karolinę stylistkę .Bardzo chciały poznac naszą "bandę".Mają się wkupić i przynieść piękne nagrania piosenek które towarzyszły mam podczas sesji zdjeciowej a mam mają umilac imprezę. Mam nadzieje że Wolak pozwoli NAM POTAŃCZYĆ. Caluski Sabina

    OdpowiedzUsuń
  4. Sabina,nie bardzo rozumiem Twojego pytania ,o co pytasz?Przecież to nie ma większego znaczenia,dziewczyny zostały już zaproszenie,więc o co chodzi?
    Jeżeli ja mam się wypowiedzieć,to kocham ludzi i ilość nie jest dla mnie problemem.
    Trzeba tylko wysłuchać inne Baśki,a jest ich jeszcze 6.
    Co do potańcówki to Basia Ferenc musi się wypowiedzieć, ona jest głównym organizatorem.Pozdrawiam,czekam na inne wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sabinko, w tym zaproszeniu brałam udział przy pełnej aprobacie ,więc moje zdanie znasz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Basieńko!
    Powiadomiłam Krzysia,ale odpisał,że bardzo
    Mu przykro,ale ma złe wieści,bo wczoraj
    dowiedział się, że w najbliższą środę musi
    dłużej zostać w pracy, bo będą z wizytą Ich
    prezesi.Nie wiadomo do której godziny to
    potrwa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po uzgodnieniu z Basią Ferenc,zaprosiłam na naszą imprezę u Wolaka p. Elę Koszałkę, która prowadzi z nami ,jako wolontariusz, gimnastykę (w środę) i angielski. Będzie krótko bo o 18 ma komputer.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń