czwartek, 18 listopada 2010

Makijaż

śliczne dziewczyny... jak podkreślimy swoje piękno to na pewno poprawi nam się samopoczucie.
Proponuję więc:
mam trzy wolne miejsca na makijaż w Centrum kształcenia Stylistów. Jak się zdecydujesz to - nauczysz się sztuki makijażu..bądź zmienisz swój makijaż i staniesz się inną kobietką oczywiście wizualnie ( na razie :) )
Terminy:
23.11.2010 r - godz.9,30 - jedna osoba
24.11.2010 r - godz.9,30 - jedna osoba
25.11.2010 r - godz.9,30 - jedna osoba
Jak się zdecydujesz- czekam na odpowiedź do jutra, tzn do 19.11.2010 r do godziny 12,30
Naprawdę warto.
Wszystkie bliższe szczegóły u mnie
Asia Z.
Poza tym proponuję Wam fryzjera- modelowanie, strzyżenie, koloryzacja, balejaż
proszę o zgłoszenia. Terminy mogę zarezerwować od 29.11 do 2.12.2010 r
Tu płatna tylko koloryzacja od 20 zł do 45 zł
Oj coś mi się wydaje, że warto spróbować.
Ja na pewno poddam się tym zabiegom.
Asia Z

6 komentarzy:

  1. 24.11 - ten termin już zajęty

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny co z Wami nie chcecie się upiększyć i to za darmo no no macie podane na tacy same przyjemności, korzystajcie.!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu masz rację-dzięki za wsparcie. Dziś byłam na Krynickiej i lista na następny tydzień prawie zajęta. Jeszcze tylko kilka terminów było wolnych ( byłam o 11 tej). Coś mi się wydaje, że mało osób wchodzi na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu! wróciłam z makijażu i jestem cała piękna i zadbana,szkoda że to przed sesją zdjęciową ale mam nadzieję ,że też nas tam upiększą.Asiu na Krynickiej?? czy Kruszwickiej??? buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się bardzo :) Szkoda, że mnie nie pasował żaden z podanych terminów, ale po tej naszej imprezie będę "czatowała" na propozycje z KRUSZWICKIEJ 8a.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jak ja żałuję,że mnie nie pasował, to nie macie pojęcia.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń