wtorek, 23 listopada 2010

ZEMSTA NIETOPERZA - ZAPRASZAMY DO OPERY!!!


Fundacja Punkt Widzenia z Franciszką jako wolontariuszką na czele zaprasza do OPERY WROCŁAWSKIEJ. Tym razem wybierzemy się na spektakl "Zemsta Nietoperza" Johanna Straussa, dnia 16 stycznia (niedziela) o godz. 17:00, bilety w cenie 30zł.
Zapisy wraz z opłatą przyjmuje Franciszka Rybarska tel. 373 95 82 do dnia 2 grudnia (czwartek).
Osobiście możecie spotkać Franciszkę 30 listopada w godz. od 12 do 13 na wygodnych sofach na 1 piętrze.


Liczba miejsc ograniczona!
ZAPRASZAMY :)

punktwidzenia.org.pl
Ewelina Seklecka i Ola Michalik

6 komentarzy:

  1. Proszę napisac w jakim dniu odbędzie się spektakl " Zemsty Nietoperza".

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuszna uwaga:) Już poprawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. termin określony...a więc proszę o rezerwację trzech biletów w KOLEJNOŚCI MIEJSC SIEDZĄCYCH
    Asia Z

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu rezerwację możesz zrobić telefonicznie u Franciszki lub przygotować 90zł i zgłosić się w sekretariacie u mnie- Oli Michalik.
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu ja też rezerwuję 3 bilety. Mam się zgłosić do siebie, do Franciszki czy do Ciebie?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ,też chcę na Nietoperza.
    Jadziunia miło Cię zobaczyć na blogu .Odzywaj się częściej.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń