wtorek, 30 listopada 2010

Różne różności.

1) Prośba - kto z uczestników dzisiejszego komputera z Agatą ma NA SKRZYNCE TEST , KTÓRY ĆWICZYLIŚMY , NIECH MI PRZEŚLE- please !. Ja go nie dostałam, a chciałabym przećwiczyć.
Na : basia.sendal@gmail.com.

2) Ciągle jestem pod wrażeniem ostatniego-wczorajszego wolontariatu sport/rekreacja. Był wyjątkowy i niepowtarzalny. Dziękuję organizatorom : Ewelinie, Oli i Sebastianowi. Karteczki o sobie czytałam wczoraj wieczorem i dziś przeczytam- ku "pokrzepieniu serc".

3) Mimo , że bez miodziku ale jestem pod wrażeniem (na plus ) spotkania z panem OD MIODU.

4) No i przesyłam wszystkim Andrzejkowe pozdrowienia.

6 komentarzy:

  1. No i jutro o 12.00 - GIMNASTYKA.
    Przyjdźcie - ja wyjątkowo nie mogę . Ale na Was liczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, ja też czytam i czytam Wasze opinie o mnie. I dziękuję raz jeszcze wszystkim :)

    Do zobaczenia jutro na święcie Baś :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do podziękowań :) Taka koperta pełna dobrych i ciepłych słów, to idealny prezent na mroźne i krótkie dni :) Dziękuję i do zobaczenia!
    S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basia,kochana jesteś.
    Dzięki,że pomyślałaś o Naszych kochanych prowadzących.
    Ja też bardzo dziękuję Ewelinie,Oli i Sebastianowi za ich młodzieńczy uśmiech.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny przeczytałam te komentarze i uważam że powinniście pochwalić się tymi zapisami na tych "karteczkach" a my obiektywnie wypowiemy się czy z tym się zgadzamy.Buziaki papa do zobaczenia .

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie Barbaro M.!! Chcesz poznać nas nasze tajemnice i jeszcze je weryfikować. Nie zgadzam się. Nawet jeśli to bajki to fajne i skuteczne. Też buziaki , papa i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń