wtorek, 30 listopada 2010

Zaproszenie do wykonania "Szlachetnej Paczki 2011

Dziewczyny jest nas tak dużo ze nie byłoby problemu z wykonaniem paczki szlachetnej dla jakieś rodziny na Swięta.Tak jak to robią w Wrocławskim Centrum Seniora,każda przyniosłaby te rzeczy które może ofiarować osobie potrzebującej .Jest nas ponad chyba 20 to zobaczcie jaka olbrzymia paka byłaby .Złożylibyśmy ja w Sektorze 3 a Oni wiedzieliby komu ja mają ofiarować.To będzie dobry uczynek z naszej strony chociaż wykonany na koniec roku dobre i to.W skład paczki wchodziłaby żywność ,słodycze ,chemia .Dla nas to tak niewiele a dla Nich To Tak Wiele .Na Blogu możemy pisać w komentarzch kto i co przyniesie.Jutro dopniemy to wszystko .Barbara Marciniec

6 komentarzy:

  1. Ja przyniosę 4 kostki mydła,2 szampony do włosów,2 szt kakao,żel myjący.Czekam na odzew.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko wspaniały pomysł z tą paczką.Na święta potrzebne jest w zasadzie prawie wszystko; cukier , mąka, bakalie,kawa,nawet paczkowany piernik a także słodycze, czy cukierki na choinkę. U Wolaka możemy uzgodnić co kto przyniesie, żeby produkty się nie powtarzały.Do zobaczenia jutro u Wolaka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu jestem za , to będzie tak jakbyśmy się
    wspólnie obdarowali prezentami,pozdrawiam

    Krystyna K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Jestem za. DO kiedy to mamy przynosić? Macie już plan?

    OdpowiedzUsuń