czwartek, 18 listopada 2010

Zajęcia na siłowni

Moje Drogie Blogowiczki !Uprzejmie domoszę ,że powstała pierwsza grupa która uczestniczy w zajęciach na siłowni w kazdy wtorek o godz. 9,30. Jestem w trakcie tworzenia drugiej grupy . Chętni do uczestnictwa w zajęciach na siłowni mile widziani.Zajęcia rozpoczynają się w najbliższy czwartek o godz. 9,30. Odbywają się z instruktorem. Koszt 4 zajęc 55 zł . Proszę o kontakt na

tel.601414388 Sabina.

Serdecznie pozdrawiam. Basieńko dziękuję za komentarz ,proszę zdrowiej bo smutno bez Ciebie. Zajęcia na silowni w godzinach popołudnoiwych są możliwe.

4 komentarze:

  1. Przepraszm za błąd w tekście."Zajęcia na siłowni w godzinach popołudniowych są mozliwe." Tak tekst powinien brzmieć. Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane!
    Byłam już na dwóch zajęciach na siłowni!
    Jest to fantastyczna sprawa!Miła atmosfera,
    ćwiczenia pod okiem instruktorki i co najważniejsze-zakwasy tylko po pierwszych
    zajęciach!
    Chodząc na siłownię robię coś tylko!dla siebie!
    Sabinko!Wielkie dzięki,że zmobilizowałaś Nas
    i wywalczyłaś rabacik-a to też jest ważne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chętnie pójdę na siłownię i bardzo wszystkim polecam.Super sprawa,dzięki Ci Sabinko za wyciągnięcie nas z domu i pokazanie nam jak siłownia wpływa na psychikę i wygląd kobity.
    Przed oczami mam tę 70-latkę ,która wyglądała na 50-latkę.
    Jeszcze raz wielkie dzięki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sabinko, prosze napisz mi adres i nazwę tej siłowni do któej chodzicie. Dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń