czwartek, 3 marca 2011

Sprawy przyziemne

Kochane koleżanki.
To co chcę Wam powiedzieć to "z innej bajki",otóż w Astrze jest pralnia chemiczna nazywa się FOKA,,mieści się przy przechowalni toreb a ściśle mówiąc przy samych schodach.Otóż w tej pralni jest promocja i wszystko czyszczą po 9,90 zł to znaczy płaszcze ,kurtki, spodnie, marynarki ,sukienki.Wiem że ta promocja trwa ,pytałam się i do soboty(włącznie )nie będzie zmian a co dalej to już pani ekspedientka nie potrafiła mi powiedzieć.Buziaki

5 komentarzy:

  1. Dziękuje Basiu,że tak o nas pamiętasz.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu M bardzo Ci dziękuję..mam trochę rzeczy do wyprania .. a kasa do zapłaty...super..
    dzięki jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wiadomości są sprawdzone bo właśnie sama dałam do czyszczenia 3 kurtki,i tyle zapłaciłam co mówię po 9,99 od sztuki.Dokładnie przeczytałam promocję ,dziewczynay tym sposobem możemy zaoszczędzić na następne balety Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko dziękuję ,ze się tak uaktywniłaś.Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już jesteśmy przy sprawach codziennych, to mam takie pytanie: kto zna dobry sposób na czyste okna? Słońce zagląda coraz mocniej i coś mi mówi, że trzeba będzie znowu je myć, a ja ze swojego sposobu nie jestem zadowolona. Czekam na dobrą radę, z góry dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń