poniedziałek, 14 marca 2011

tajemniczy FACEBOOK

Uwaga! Oferta dla uczestników wszystkich turnusów:
28 i 29. 03 w godzinach 11.30-15.30 odbędzie się szkolenie z obsługi FACEBOOKA, niezwykle popularnego portalu społecznościowego. Szkolenie przeznaczone jest dla osób sprawnie posługujących się komputerem- czyli dla wszystkich, którzy przeszli u nas kursy podstawowe obsługi komputera.
Chętnych proszę o zapisy w komentarzach, telefonicznie lub bezpośrednio u mnie. Obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy.
Szkolenie jest 1-dniowe, 4-godzinne. Terminy podaję dwa- do wyboru.

8 komentarzy:

  1. Na poniedziałek mam już tylko 3 miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...ja się już zapisałam na poniedziałeczek...i cała jestem W skowronkach"...bo nie mam pojęcia co to takiego ten f a c e b o o k (?) - liczę więc na skuteczną edukacje w temacie..

    Ewelina,
    mam ok.20 adresów "naszych" ale muszę je zaadaptować w kontaktach i jak będzie gotowiec - prześlę / może jutro dam radę, OK? - pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. prosze mnie zapisac na 28.03.11r. jezeli nie bedzie miejscz to na 29.03.11r. dziekuje kokoszeczka krystyna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę o zapisanie mnie na 28.03.11 lub na 29.03.11 gdyby nie było miejsca wcześniej pozdrawiam Zofia Miłowska

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewelina, mnie pasuje tylko poniedziałek. Jeśli to możliwe to wciśnij mnie gdzieś na końcu, bardzo bym chciała. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu, Zosiu zapisuję Was na wtorek. Tosiu Ciebie postaram się "wcisnąć"- wybacz sformułowanie- na poniedziałek. Ostatecznie potwierdzę stan rzeczy pojutrze. Bo na oba dni było mnóstwo chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  7. UWAGA! Na szkolenia Facebookowe nie ma już miejsc.

    OdpowiedzUsuń