poniedziałek, 14 maja 2012

Kwitnące azalie









Pozdrowienia kwiatowe od Basi N.

7 komentarzy:

  1. Tosia,wielkie dzięki,zrobiłaś to super.
    Taką kwiecistą drogą mam przyjemność chodzić dwa razy w tygodniu,cudo,no nie?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można Ci tylko pozazdrościć. Sama radość!

      Usuń
    2. No, tak!
      Baśko, szczęściaro Ty jedna, dobrze że nam też pokazałaś jaką masz piękną drogę, pozazdrościć tylko, i czym Ty sobie aż tak zasłużyłaś? śpiewaniem w katedralnym chórze? czy może czymś jeszcze? przyznaj się proszę, hm?... pa skarbie.

      Usuń
  2. Pięknie przedstawiłaś urodę tych kwiatów,
    Antonia, dzięki Twojej akcji nacieszymy się prawdziwie cudami tegorocznej wiosny,
    dziękuję, pozdrawiam i pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to dobrze, że takie piękno można utrwalić na zdjęciu, bo będzie można cieszyć tym oko i po przekwitnięciu! A w ogóle to już artystką jesteś Antosiu w fotografowaniu !( Ale mi się "rymnęło" )

    OdpowiedzUsuń
  4. Umościłaś Antosiu tę drogę przepięknie Kwiatami.../szkoda,że Państwo tego nie widzą na żywo.../-Cudo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. kochani, niestety to nie ja robiłam te piękne zdjęcia i nie miałam okazji podziwiać z bliska tych cudności. Moja rola ograniczyła się do umieszczeniu na blogu, co też wymagało trochę pomyślunku. Odnośnie artystów, to chyba wszyscy nimi jesteśmy i to JAKIMI! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń