piątek, 18 maja 2012

Zaproszenie na warsztaty kreatywności, komunikacji i twórczego pisania

Witam wszystkich:)

Na początek się przedstawię: nazywam się Kasia Bielińska, jakiś czas temu miałam z Wami wykłady o byciu dziennikarką w ramach Babiego Lata, a tak całkiem prywatnie jestem siostrą Oli Bielińskiej (Sektor) i Sebastiana Kuniszewskiego:)

My "som" Sztafeta Pokoleń ;-)

Skoro już się przypomniałam i przedstawiłam, przejdę do konkretów, czyli informacji, którą chciałabym się z Wami podzielić.  

Chcę Was zaprosić do bardzo fajnego projektu: w ramach którego już w najbliższy poniedziałek (w Sektorze) o godz. 17 będę prowadzić bezpłatne warsztaty dla seniorów ze skutecznej komunikacji, kreatywności i twórczego pisania.

Warsztaty są częścią projektu „Odziedziczone historie zapisane w miejscach” łączącego osoby po 50. roku życia oraz studentów. Efektem wspólnej kilkumiesięcznej pracy będzie przewodnik po Wrocławiu. Historie, które nosicie w sercu a związane są z różnymi miejscami we Wrocławiu,  podczas  warsztatów literackich, rysunku i graficznych przeobrażą się w barwną książkę o „innym” Wrocławiu.

Przed nami m.in. warsztaty komunikacji, literackie, fotograficzne i graficzne. Będzie się działo dużo twórczych, ciekawych rzeczy.

Projekt trwa, ale można do niego jesczze dołączyć. Podczas ostatnich zajęć działo się wiele ciekawego, panie seniorki i studentki wyszły zgrane, zadowolone i zainspirowane. Krążyło dużo pozytywnej energii:) i czekoladowych ciastek ;-)

Jesli ktoś z Was ma ochotę dołączyć - proszę pisać do mnie na adres k.bielinska@sztafetapokolen.pl
  
Zapraszam serdecznie!

Więcej szczegółów o samym projkcie na stronie: www.odziedziczonehistorie.pl.



1 komentarz:

  1. Kasia, bardzo ciekawa propozycja. Jestem zainteresowana, tylko nie wiem, czy w poniedziałek będę mogła przyjść. Zaglądnęłam na stronę i podoba mi się to, co proponujecie. Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń