poniedziałek, 14 maja 2012

Zabawa rozpoczynajaca" EURO 2012 "

Kochane dziewczyny.
Cieszę się bardzo ,że jest wiosna takie wspaniałe kwiaty już  kwitną ,a my  możemy się  upajać ich zapachem i wyglądem.Chcę Was powiadomić i jednocześnie zaprosić na organizowana zabawę w "Świecie  Lodów" która ma się odbyć 9 czerwca (sobota) tak jak wcześniej  wspominałam .Godzina od19 do zamknięcia  kawiarni to chyba ok 2 w nocy.Tak jak zwykle kto się zdecyduje to proszę opłacać  u Kol .Marciniec B.która będzie co wtorek na gimnastyce w sektorze3 .Postaram się załatwić jak poprzednio ,aby napoje rozweselające każdy mógł przynieść w swoim zakresie.Cena 30 zł od osoby .Pozdrawiam i do zobaczenia na wspólnej zabawie pod hasłem " EURO 2012 " Barbara

5 komentarzy:

  1. To będzie zabawa,ja już się cieszę.
    Mam pomysł,może poprzebieramy się w barwy narodowe biało-czerwone.
    Co Wy na to?
    Basia,dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu
    Każdy pomysł jest dobry aby dobrze się bawić.Dzie3czyny co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tymczasem uczę się kroczków tanecznych i obym tylko wstydu nie przyniosła, a jeszcze w barwach narodowych? rany Julek!...,
    No, a potem się zobaczy (-), pozdrawiam serdecznie wszystkie Baśki świata i pa.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślę , gdzie tu by zastosować barwy narodowe - w stroju oczywiście?!.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste,czerwona spódniczka biała bluzeczka ,itp.
    Możesz sobie Basiu buzię wymalować.
    Mam dużo pomysłów,służę pomocą.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń