poniedziałek, 14 stycznia 2013

ZAPRASZAM WSZYSTKIE PANIE NA GIMNASTYKĘ
w poniedziałki i w czwartki o godz 11.15 są jeszcze wolne miejsca.
Gimnastyka prowadzona specjalnie dla Pań 55+, mało męcząca, dająca zdrowie i dobre samopoczucie.
Trening, w którym stosowane są ćwiczenia wzmacniające, koordynacyjne, oddechowe oraz rozciągające. Dzięki nim pozbędziesz się wszelkich bólów okolic kręgosłupa, bioder i karku, wzmocnisz mięśnie brzucha, grzbietu i pośladków. Zadbaj nie tylko o sylwetkę ale i o prawidłową postawę ciała.
Panie, które uczęszczają na gimnastykę bardzo ją sobie chwalą.
Ceny dla nas są wyjątkowo niskie. Nigdzie indziej  nie znajdziecie opłaty 6zł za pełną godzinę ćwiczeń.
 WARTO SKORZYSTAĆ. 
Zajęcia prowadzi P.Milena .
 Można zgłosić się do niej wcześniej, można przyjść na zajęcia biorąc ze sobą strój, obuwie sportowe, ręcznik, wodę mineralną i zapisać się na miejscu . Można też przyjść jeden  lub dwa razy by sprawdzić, czy ćwiczenia nie są jednak zbyt obciążające dla naszego zdrowia. I decyzję o regularnych ćwiczeniach podjąć po takiej próbie.
 Wystarczy powołać się na Sektor, blog, moje nazwisko.
FINEZJA FITNESS,      
UL. BIAŁOWIESKA 20 A
TEL: 515 535 101

3 komentarze:

  1. Ala, jestem zachwycona ćwiczeniami i zdrowieję w oczach, a zwłaszcza mój kręgosłup. A Milenka jest super dziewczyna! Polecam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko to prawda. Ja ćwiczę dwa razy w tygodniu / w poniedziałek i czwartek /.Moja dotychczasowa ''koleżanka '' rwa kulszowa już mi nie dokucza a kręgosłup dotychczas sztywny jak kij jest giętki jak wąż. Koleżanki dbajmy o siebie bo warto. Będziemy zdrowe i uśmiechnięte.Do zobaczenia na fitnessie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chodzę,jestem bardzo zadowolona i polecam.

    OdpowiedzUsuń