poniedziałek, 6 maja 2013

Majowa wycieczka

Kochani! Majowe świętowanie mamy za sobą, zostały wspomnienia i moc wrażeń, którymi pragnę się z Wami podzielić.
W sobotę wybrałam się z moją córką Olą w pasmo gór o wdzięcznej nazwie Krowiarki w okolicy Bystrzycy Kłodzkiej. Piękne widoki, świeże powietrze, majowa, delikatna zieleń oraz moje ukochane przydrożne kapliczki - to wszystko dane nam było zobaczyć i uwiecznić na zdjęciach; i które z radością załączam.










Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia na szlaku!


7 komentarzy:

  1. Antonia, znalazłaś dla nas najpiękniejsze momenty ze swojego z Olą spacerku po rodzimych "górkach". A tak na marginesie to Krowiarki nie są częścią masywu Śnieżnika? Każde z przedstawionych zdjęć jest bardzo wymowne, co za zieleń (fot.2, wszystkie kapliczki, rzeźbione/wykute figurki świątków będą nas skutecznie chronić przed każdym złem (zawsze o to prosimy..). Bardzo mi się podoba ostatnia fotografia, gdzie dwa różne drzewa przytuliły się do do siebie główkami - prawda że romantycznie? Dziękuję Antonia za tę piękną chwilkę relaksu. Pozdrawiam wszystkich i pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko! Świat jest piękny! A Krowiarki to rzeczywiście są w masywie Śnieżnika, nawet go widać. A taki wypad to wspaniały relaks, chociaż nogi trochę bolą. Pozdrawiam serdecznie i zielono!

      Usuń
    2. Dzięki Antonia za "zielone" pozdrowienia, mnie naprawdę do szczęścia trzeba było tej i takiej wiosny. Buziaczek i pa.

      Usuń
  2. Antoniu! Przepiękne Fotki zrobiłaś! Podzielam zdanie Majki! Zrobiłaś naprawdę piękne Fotki! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że zaczepiam Ciebie Czesławie Wspaniały, ale to naprawdę jest miło (!) gdy facet patrzy wrażliwym wzrokiem na urodę natury, która dla mnie "z natury" jest cudem absolutnym.
      pozdrawiam i dzięki..

      Usuń
    2. Teraz ja się podpisuję pod Majeczką. Brawo Czesiu, brawo Majeczko, z Wami świat jest jeszcze piękniejszy! Serdeczności!

      Usuń
    3. Kochane Dziewczyny! Mama moja Rodzicielka nauczyła mnie wrażliwości na Piękno ( i nie tylko!). To Jej zawdzięczam wiele...(szkoda,że już nie jest wśród nas...) Pozdrawiam Was serdecznie! i do zobaczenia!

      Usuń