czwartek, 16 maja 2013

SPOTKANIE Z ZIELONĄ UKRAINĄ I HUCULSZCZYZNĄ

Kochani! Wczoraj, w naszym gościnnym sektorze 3 spotkaliśmy się na pokazie slajdów z Ukrainy i Huculszczyzny, a które to miałam zaszczyt i przyjemnośc prowadzić. Mam nadzieję, że chociaż trochę pokazałam Wam urodę i atrakcje tych miejsc, chociaż jakość przekazu była trochę kiepska.
Dziękuję serdecznie wszystkim obecnym, a przede wszystkim organizatorom, dzięki którym to spotkanie było możliwe, z Popowiczanami na czele.
Mam również nadzieję, że te "Spotkania z przygodą" wejdą na stałe w nasz kalendarz.
I jeszcze trochę pamiątkowych fotek.
Z serdecznymi pozdrowieniami - Wasza blogerko- podróżniczka, Antosia.











10 komentarzy:

  1. Trochę Wam zazdroszczę tego spotkania...ale Zofii jest raz w roku! Właśnie 15 maja! Wnioskuję powtórzyć dla chętnych nieobecnych... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesiu! Szkoda, że Cię nie było, ubolewam bardzo nad tym. Ale jest nadzieja, że ten temat będzie pokazany w innym środowisku, najprędzej we wrześniu. Dam znać, jak już będę wiedzieć coś konkretnego. Polecam jeszcze Bajkał. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Nie powtórzymy, ale -mam nadzieję- będzie ciąg dalszy.
    Antosiu, jesteś bardzo skromna. Mówisz bardzo ciekawie, ilustrujesz relacje informacjami o obyczajach, zachowaniach, relacjach międzyludzkich, kuchni... i robisz to świetnie.Przekaz był wspaniały, opowieść bardzo ciekawa. Zachęciłaś mnie do wyjazdu w tamte strony. Jadę.
    Z pozdrowieniami, czekając na następne relacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu! Dzięki za ciepłe słowa. Starałam się przekazać swoje wrażenia jak umiałam najlepiej. To, że zachęciłam Cię do wyjazdu w tamte strony, uważam za swój największy sukces i radość. Życzę Ci szerokiej drogi i mnóstwa wspaniałych wrażeń, którymi się zapewne z nami podzielisz. Serdeczności!

      Usuń
  3. Antonia - serdecznie gratuluję ciekawej prelekcji...
    Proszę tylko - zamieść z tej prelekcji kilka chociaż prezentowanych nam fotografii ukazujących jak ta Ukraina rzeczywiście jest i piękna i na prawdę zielona... Ja robiłam foto ale z powodu nasłonecznienia sali żadne zdjęcie nie wyszło czytelnie ani ostro. Oprócz pięknej prezentacji fotografii opowiedziałaś nam także w sposób bardzo ciekawy całą przygodę z tej podróży, Rozumie Czesława że domaga się powtórki.. sama chętnie zobaczyłabym to raz jeszcze.
    Dziękuję prelegentce za wiele bardzo naturalnego wdzięku,
    a wszystkich pozdrawiam serdecznie i pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko! Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem. Zrobię "dogrywkę" z Ukrainy i zamieszczę parę zdjęć.
      Serdeczne dzięki za ciepłe słowa, czuję się niesamowicie dowartościowana, a to jest bardzo miłe i potrzebne. Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  4. Moje gratulacje !! Bardzo dziękuje Tosiu .Przepraszam że nie mogłam uczestniczyć.Cieszę się na cykliczne reportaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko! Nie ukrywam, że wyraźnie brakowało Twojej osoby, ale tak to już się w życiu plecie. Cieszę się, że wróciłaś do nas i słychać Cię na blogu! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Podtrzymuję wniosek Czesława, a Tosi gratuluję.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, serdeczne dzięki, Ty Wielka Nieobecna. A temat jeszcze nie całkiem zamknięty, zobaczymy co nam życie przyniesie. Serdeczności.

      Usuń