środa, 8 maja 2013

SKŁADKI ZA II KW. 2013R.

Zwracam się z gorącą prośbą do członków Stowarzyszenia "Pomysł  na Życie" o wpłacanie składek za drugi kwartał 2013 r. Składki można wpłacać na naszych zebraniach organizacyjnych  w piątki od godz. 10 do 12 w Sektorze 3. Bardzo mi zależy aby te składki w kwocie 15 zł ( za cały kwartał) były wpłacone w maju, gdyż w pierwszej połowie czerwca wylatuję do Anglii , a również w czerwcu mamy mieć Walne Zgromadzenie naszego stowarzyszenia ( na razie nie ma dokładnej daty) i wszystkie składki powinny być już opłacone i wpłacone przeze mnie do banku. Zwracam się również do osób chodzących  we wtorki na  zajęcia z języka niemieckiego do p. Andrzeja Karskiego, mogą również wpłacić składkę bo ja w tym samym czasie jestem w Sektorze  3 na j. angielskim. Serdecznie pozdrawiam  Maria.

2 komentarze:

  1. Witam Panią Skarbnik.
    Kochana Marysiu nie opuszczaj nas ,co my bez Ciebie zrobimy.A już zaczynam płakać ,resztę wypłaczę się Tobie w rękaw na spotkaniu w piątek buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Basieńko zostało mi jeszcze trzy tygodnie więc zdążymy sobie pogadać przy kawce i miło spędzić czas na piątkowych naszych spotkaniach. A nie ukrywam ,że czekam z niecierpliwością na ten wyjazd bo już bardzo się stęskniłam za najmłodszą wnusią. Pozdrawiam Cię Basiu bardzo serdecznie i Do zobaczenia w piątek. Maria,

      Usuń