środa, 8 maja 2013

ZAPROSZENIE!

Kochani!
    Mam zaszczyt zaprosić wszystkich na kolejne "Spotkanie z Przygodą" w formie pokazu slajdów. Tym razem będzie to " Zielona Ukraina. W krainie Hucułów", dokąd wybrałam się z moją córką Olą we wrześniu 2011r. Co widziałyśmy i kogo spotkałyśmy, wszystko opowiem i pokażę na spotkaniu w Sektorze 3 w środę 15. 05. 2013r. o godzinie 17 w sali konferencyjnej.

                           Serdecznie zapraszam!

                       Wasza koleżanka blogerka i podróżniczka

                                         Antonina Kazuń

7 komentarzy:

  1. Antoniu! 15 maja każdego roku - to dzień Zofii! Jak tu być na Imieninach i jednocześnie na Twojej prelekcji? Szkoda...Może w innym terminie powtórzysz? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesiu! Termin, siła wyższa ( rezerwacja sali). A powtórzyć zawsze można, jeśli tylko znajdą się chętni słuchacze. Uściski dla wszystkich Zosiek, Zosieniek!

      Usuń
  2. Cieszę się na kolejne spotkanie z przygodą...
    Antonia, dziękujemy za zaproszenie, sam tytuł spotkania z zieloną Ukrainą i w krainie Hucułów jest bardzo zachęcający, a prezentacja tematu przez ulubioną naszą blogerkę i podróżniczkę nie potrzebuje większej rekomendacji bo wiem że na pewno będzie ciekawie...
    Czekając na to spotkanie - również polecam je wszystkim ,
    pozdrawiam serdecznie i pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko! Mam nadzieję, że się nie rozczarujesz. Mnie się tam bardzo podobało i chciałabym swoje wrażenia przekazać jak najlepiej. Trzymaj kciuki! Serdeczności.

      Usuń
    2. Antonia, będzie dobrze, przecież Ciebie kochamy za naturalność i dużą wrażliwość przekazu, właśnie to jest nam potrzebne i ... naturalnie Ty w roli prelegentki. Kciuki zawsze są pomocne więc trzymam!
      Do zobaczenia i pa.

      Usuń
  3. Bardzo mi żal,że nie będę,biegnę do przedszkola po wnuczka.
    Bardzo wszystkim polecam.
    Nie pożałujecie.
    Tosia buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też będzie smutno bez Ciebie, ale wnuczek najważniejszy i tak ma być. Pozdrawiam.

      Usuń