niedziela, 19 maja 2013

Zaprzyjażniony ogród w majowej szacie...

Niebo błękitne nade mną - relaks prawdziwy we mnie..
       Niezwykłą urodę prezentują majowe ogrody działkowe.
Ile relaksu, spokoju, radości dają ludziom zajęcia na tych pięknych działeczkach. Ile tam wypracowania w grządkach, ile wymyślnej indywidualnej kompozycji na rabatach,  a ile w jagodnikach i drzewach ogrodowych. Zobaczcie to tylko proszę, najlepiej sami...

..kompozycje  gotowe na  wzory dywanowe...

..piękne jesteście kwiatki bratki...



..niczym dwa przyjazne "bratnie" duszki...

Są to (prawdopodobnie) zawilce, prawda że piękne?

Dywanowe łączki w kolorze wrzosu..

.. i jeszcze.różowe i też prześliczne..

A te drzewka nie wiem jak się nazywają  -  ja nazywam je "wiszące błękitki"...
 Działkowicze bardzo są rozdyskutowani w temacie ustawowej likwidacji działek, samej zrobiło mi przykro i żal.., gdzie będziemy odpoczywać po trudach życia? gdzie będziemy podziwiać taką urodę przyrody? Nie do końca jest tam naturalnie tylko, ale tak pięknie, tak pachnie że umierać szkoda (!), a kiedyś przecież będzie trzeba... Dopóki co,  polecam wszystkim taki odpoczynek dla ciała, ducha, i oczu. Pozdrawiam naszą koleżankę  Elę K. działkowiczkę i sąsiadkę. Pozdrawiam wszystkich miłośników maja, serdeczne buziaczki ślę i pa.

9 komentarzy:

  1. Majko Kochana! Piękne cudeńka znalazłaś...Nie dość,że piszesz do wiersza...to te Twoje foto-reportaże...Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie cieszy to, że Wam się podoba uroda naszej bogatej przyrody, bo dla nas to czynię i zawsze z największą radością...
      Czesławie, jesteś wyjątkiem w grupie, więc Twoje - nawet te pojedyncze zdania (!) w komentarzach są perełkami na wspólnej niteczce.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Majeczko! Nasza niezrównana artystko! Dzięki za te wszystkie cudeńka. Ściskam majowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonia kochana,
      podobają mi się wszystkie prezentacje (wspomnę że twoje bardzo..), i cieszę się gdy i Wy mnie zauważacie. Sama wspomniałaś że każdy człowiek wymaga najmniejszej nawet ale uwagi! i wysłuchania! więc ignorancji mówimy zdecydowane NIE! prawda?
      Całuski i do zobaczenie we wtorek...
      może w Sektorze? na wygodnych "kanapkach"? I piętro?

      Usuń
  3. Majko!! jestem pełna podziwu dla Ciebie. Dostarczasz tyle pięknych wrazeń. Dziękuję że dbasz o to aby blog się pięknie rozwijał.Mam wyrzuty sumienia ,że jestem tylko biorcą. Postaram się to zmienić.
    Dzięki Tobie i Antosi blog jest ciekawy i chętnie go się czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zdanie Sabinko! Majka jest THE BEST! Pozdrawiam Was serdecznie!

      Usuń
    2. No Kochani...
      tyle miodu na jedno serce? może mieć biedne nie lada problem... i co potem? szukaj winnego jak tego wiatru po polu.. ależ cudownie nam się plecie..., dziękuję Wam bardzo. Wszyscy potrzebujemy dowartościowania bo nie mamy przecież fałszywych kompleksów, prawda? Serdeczne dzięki raz jeszcze. Sabinko i Czesławie, dla Was "nagrabię coś szczególnego, a i okazję na pewno znajdę. Na dobry początek nowego tygodnia Całuski, i.. do następnego miłego pogadania, pa.

      Usuń
  4. Maja,zapraszam Cię z tym aparacikiem na moją działkę.
    Też chcę takie ładne zdjęcia.
    Opublikujemy na blogu i zachęcimy koleżanki i kolegów na piknik.
    Co Ty na to?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piknik w dobrym towarzystwie to jest to!...
    Baśko kochana witaj,
    Jak to miło że dałaś głos!.. sądziłam że gdzieś zapodziałaś się turystycznie. Zaproszenie boskie bo spontaniczne - dziękuję bardzo,
    I zostało przyjęte z ogromnym zadowoleniem. Aparacik wypadł mi na beton i coś szwankuje, będzie potrzebował przeglądu, ale da się to załatwić i jak tylko błyśnie słoneczko- melduję się w gościnnej bramce Twojej działeczki OK? Buziaczki i papa.

    OdpowiedzUsuń