niedziela, 8 marca 2015

8 MARCA - 2015 r...


 Świętujmy Kochani, świętujmy...

 




Podarowano mi piękny kwiat ( - )

Dobrze to czy nie,  sama nie wiem jak ...

Powinnam się bardziej cieszyć, ale to dziwne

Nie umie określić czemu -  bo trudne to  i inne

niż wtedy,  gdy kwiat bez powodu mi się zdarzył.

Szczęśliwa? bardzo! bo każda  dama o tym marzy

Piękny Dzień Kobiet,  bardzo kolorowy...   i nasz !

Czy jeszcze inne  oczekiwania od życia dziś masz?

Czy marzy ci się szczególnie romantyczny dzień?

Wypatrujesz ukochanego? a choćby jego cień ?

Najlepsze Życzenia,  serdeczne radosne słowa

Na wszystko co mile jest  nasza  pełna zgoda

Niech się świeci, niechaj trwa i pamiętajmy

Że to nasz Dzień,  nasze  piękne  Święto !

Wiec świętując cieszmy się że je mamy.



Życzę wszystkim Paniom cudownego dnia, wyjątkowych Życzeń, wszystkiego szczęśliwego i najpiękniejszego wiosennego kwiatka. 100 LAT wszystkim prawdziwym KOBIETKOM czującym naszego bluesa. 

 

Serdeczności Wam wszystkim - Majka

4 komentarze:

  1. Majko! Wszystkiego Najlepszego! (na Twoje ręce...)Szczęścia, Zdrówka, Pomyślności i Miłości! ...i niech się spełni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo piękne Życzenia, i to od Faceta, ot rozpusta!! że ho ho...
      Witaj Czesławie w naszym damskim gronie. Że na moje ręce posłałeś te piękne serdeczności, więc je natychmiast ślę dalej, wszystkim cudownym kochanym Paniom i Kobietom Świata.I niech się spełni właśnie tak jak czarujesz. Dziękuję w imieniu nas wszystkich,i dziękujemy Ci najpiękniej. A Tobie właśnie okazji Dnia Mężczyzny - 10 marca - wzajemnie gorące i bardzo ciepłe bo nasze, damskie, wyjątkowe Życzenia wszystkiego cudownego i także niech się spełni. 100 LAT!
      Pozdrawiam serdecznie i do następnego świetowania Majka

      Usuń
  2. Witaj Majeczko! Tym razem odbieram Twój wiersz jako bardzo refleksyjny, bo jest chyba nad czym się zadumać. Ale dzięki Ci za tę chwilę zadumy, jest mi potrzebna.
    Ja miałam szczęście spędzić ten dzień w przepięknej zimowej scenerii Śnieżnika, ale o tym napiszę osobno.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na Twój powrót.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Antonia,
      ...bo jest on refleksyjny, dobrze odbierasz, pierwotnie miał większą głębię i był bardzo nostalgiczny i smutny, więc skróciłam, spłyciłam, bo to przecie Święto, nasze Święto - więc świętujmy....Zastanawiać się będą ! / powinny? może już następne pokolenia? Dziękuję a trafioną uwagę. Całuję Majka.
      ps
      Jestem już w swoim domku i..szczęśliwa...
      Odezwę się w stosownym czasie.

      Usuń