czwartek, 4 kwietnia 2013

Witam z moją wiosną...


7 komentarzy:

  1. Halo,
    witaj śliczna wiosno,
    chyba to nie jest jeszcze tegoroczna?...
    Joma, witaj w gronie optymistów, dzięki za tę piękną zachętę dla wiosny i dla nas, ja też czaruję tę panią wiosnę na różne sposoby i oby tym razem skutecznie. Pozdrawiam serdecznie i pa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Majka, ta moja wiosna miała być w komentarzu u Ciebie (nie udało mi się). Bardzo brakowało jej (wiośnie) kwiatów z wiśni? Mam nadzieję, że już niedługo zakwitną nasze ogrody.
    Pozdrawiam i spokojnej nocy życzę :)
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Joanno,
    ja robiłam "setkę" korekt w moim czarowaniu, trochę to trwało, dlatego mogłaś mieć problem, przepraszam i tym bardziej dziękuję..
    a Twoja wiosna jest prześliczna, pa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo, czrodziejki (czarownice), wiosna musi przyjść, nie ma wyjścia. Pozdrawiam gorąco i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam Antonia że jesteś z nami..
    szansę naszego zaproszenia wiosny wzrastają wraz z liczbą jej fanów.
    Na ulicy pokazują się zakochani to nieomylny znak że się zbliża...
    Pozdrawiam, czekam na wiosenne słońce, no i pa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Joma,Twoja wiosna jest bardzo urokliwa.
    Szkoda tylko,że nie czuję zapachu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, ale dzisiaj cieplutko już słoneczko świeci, ptaszki śpiewają i przyroda obudziła się do życia... właśnie tymi pachnącymi kwiatuszkami:)
      Przyjemnego, ciepłego nowego tygodnia dla wszystkich! Pa.

      Usuń