czwartek, 3 października 2013

PnŻ - Aktualności - Do wiadomości.

1.  Zajęcia Tai Chi - w zeszły piątek wysłałam do Akademii Tai Chi maila z prośbą o skierowanie do Pomysłu na Życie trenera na 1 godz. w tygodniu. We wtorek 1.X.br dostałam odpowiedź, że naszą prośbę rozważą i niebawem nam odpowiedzą.

2.  Status OPP - dzisiaj spotkałyśmy się z Ewą  o godz.11 tej w Sektorze 3: skompletowałyśmy podpisy i dokumenty oraz spotkałyśmy się w Świecie Lodów z Franciszką Rosińską ws Sprawozdania finansowego za 2011r, będącego jednym z wymaganych dokumentów. O godz. 14tej złożyłyśmy nasz wniosek o uzyskanie statusu OPP do Sądu ( Krajowego Rejestru Sądowego ) na ul. Poznańskiej.

1 komentarz:

  1. Z dużą uwagą i życzliwością kibicuję Waszym poczynaniom w sprawie rejestracji o uzyskanie statusu OPP,, doceniam zaangażowanie Koleżanek i mam nadzieję na skuteczne i szybkie zakończenie. Wielkie dzięki za Wasz trud Dziewczyny.
    Nie wiem natomiast czemu zrezygnowała(?) poprzednia nasza trenerka Tai Chi - p.Agnieszka. Czy my nie mieliśmy umowy na te zajęcia? że teraz mamy problem z instruktorem? Może było wyjaśnienie a ja coś przegapiłam, więc przepraszam że pytam ale mam złe skojarzenia z byłym lektoratem z j.niemieckiego. Z powodów zdrowotnych dzisiaj też osobiście nie będę uczestniczyć w spotkaniu inf.integracyjnym (piątek) dlatego pytam. Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń