czwartek, 24 października 2013

Potrzebna pomoc ( odpłatna )

Witam was dziewczyny i proszę o pomoc.
Szukam pani, która przejęłaby opiekę nad moimi rodzicami jeden dzień w tygodniu. Mamy opiekunkę, ale ona też potrzebuje w tygodniu mieć dzień wolny na urzędowe załatwianie i lekarzy. Opieka od 7 rano do 17. Płacimy 10 zł za godzinę, czyli 100 zł za dzień. Jestem teraz po operacji oczu i nie mogę pomagać siostrze i serce mi się kroi, bo przecież ona pracuje zawodowo. Ja też pracuję zawodowo, dlatego mamy opiekunkę przed południem. My dyżurujemy po południu i w sobotę i niedzielę.
Mama jest chora na demencję. Sama je, ubiera się, myje i załatwia fizjologię, ale trzeba przypomnieć, co po kolei, podać lekarstwa, zrobić śniadania, podgrzać zupę. Tato gorzej. Od listopada walczymy o jego stan zdrowia, wręcz życie. Porusza się z trudem (przy pomocy laski i przy asekuracji) w obrębie swojego  pokoju lub pokoju mamy. Trzeba go obmyć, pomóc ubrać, podać lekarstwa i posiłki (je sam). Pilnować bardzo picia. Sygnalizuje potrzeby fizjologiczne, ale trzeba pomóc podejść do krzesełka sanitarnego, rozebrać z pampersa, potem ubrać. Zmierzyć parametry urządzeniami. Czasami podłączyć do tlenu.
 
Może znacie kogoś, kto podjąłby się opieki i pomocy nam. Ja mam coraz mniej sił i pomysłów.
Rodzice mieszkają na osiedlu Przyjaźni (za Polskim Radiem i Telewizją).
Pozdrawiam ciepło.
 
Z wyrazami szacunku
Bożena Sobota
tel. 667 875 979
 
PS. Ta pani to znajoma Elżbiety Wodały, która organizowała dla nas warsztaty liściakowe dla dzieci  i na której wernisaże chodzimy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz