środa, 26 stycznia 2011

Chwalimy się- spotkanie o 15:30 w piątek 28 stycznia

Pamiętacie wpis Eweliny o folderze upowszechniającym? (cokolwiek to znaczy ;)
Mamy już więcej konkretów. W piątek o 15:30 przyjdzie do nas Kamila Jakubiak z CIRSu odpowiedzialna za promocję projektu i opowie Wam o co chodzi. Fajnie by było, gdyby miała do kogo mówić :) dlatego zapraszam wszystkich zainteresowanych na to spotkanie. Na razie mam zgłoszone 4 osoby...
Zapraszam,
Ola Michalik

Post Eweliny:
W związku z tym, że projekt Babie Lato powoli ma się ku końcowi- organizatorzy zaczynają zbierać materiały do tzw. Folderu upowszechniającego. Jeśli ktoś z Was ma ochotę pochwalić się wspólnymi osiągnięciami, podzielić swoimi refleksjami z udziału w zajęciach, dać się sfotografować i w efekcie pojawić się w owym Folderze- dajcie znać.
Ja ma zebrać chętne osoby i pokierować je dalej.

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja dzisiaj siedziałam 2 godziny u stomatologa i już nie mogłam wysiedzieć a ząb dalej boli i pani stomatolog ustaliła mi nowy termin właśnie po południu w piątek.I co mam wybrać?Kto mi powie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesunąć termin u dentysty !! Spróbować. Pozdrawiam Cię .

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam, że przyjdę na spotkanie w piątek na 15.30. Myślę, że do Sektora 3?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przesuwaj Basia M.
    Dentysta to ważna sprawa,szczególnie, że przed Tobą sobota i niedziela.
    Może uda Ci się być tu i tu, postaraj się.
    Mi może się uda przyjść na to spotkanie.
    Bardzo bym chciała i namawiam swoje koleżanki.
    Do zobaczenia.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, do Sektora 3! Spotkanie odbędzie się w małej sali warsztatowej na 1 piętrze.

    PS. Dentysta nie zając, nie ucieknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak to powiedzonko"Namawiali ,namawiali aż dała się namówić", i coś w tym jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę jutro o 15,30.:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem dumna z wszystkich uczestniczek dzisiejszego spotkania! A przy okazji miałam niezły ubaw gdy stawiałyście Kamilę w krzyżowym ogniu pytań:):):)
    BRAWO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. To było chyba historyczne spotkanie !!!. Pierwszy raz miałam okazję spotkać w działaniu Olę i jestem pod wrażeniem jaka to fajna babka.
    Pozdrawiam Wszystkie uczestniczki wczorajszego spotkania także z II turnusu.
    Resztę refleksji umieściłam w komentarzu do posta powyżej nt książki Jak żyć w rodzinie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku Basiu dziękuję :)
    Ja też Wam wszystkie dziękuję za Waszą obecność. Spodziewałam się "garstki" osób, a przyszły "dwie dłonie" :)
    Przekażcie wszystkim, do których nie dotarł mój mail, że adres, na który możecie przysyłacie teksty to a.michalik@sektor3.wroclaw.pl
    czekam do 9 lutego (i dłużej pewnie też).

    Pozdrawiam z Sektora!

    OdpowiedzUsuń