wtorek, 4 stycznia 2011

Zajęcia coachingowe- ROZWÓJ OSOBISTY

Dzień dobry w nowym roku:)
Mamy miejsca dla ośmiu osób z pierwszego turnusu na coachingu. Będą to warsztaty zbliżone do tych z Rozwoju osobistego i urozmaicone o kilka dodatków. Zajęcia ruszają w czwartek 13 stycznia o godzinie 9.00, bedą trwały 3 godziny.
Zapraszam chętne osoby z I turnusu, które:
-brały udział w wolontariacie 50+
-które nie uczestniczyły w I turnusie w Rozwoju osobistym.

W razie pytań pozostaję do dyspozycji:). Chętnych proszę o zgłaszanie się na mojego maila: e.seklecka@sektor3.wroclaw.pl

17 komentarzy:

  1. Brałam udział i bardzo polecam,warto.
    Rozwinięta Basia N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelinka proszę mnie zapisać. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko,bardzo bym chciała ,proszę mnie zapisać jeżeli są jeszcze miejsca ,buziaki Barbara Marciniec

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo chcę się zapisać od dawna. Ale zdaje się, że Asia mailowo mnie zapisała. Jeśli nie , to zgłaszam się ja i Asia.
    Pozdrawiam i do jutra u Wolaka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wcześniej już zauważyłam , że dziewczęta z rozwoju osobistego są bardziej rozwinięte ode mnie ( np rozwinięta Basia N.). Ale biada im jak my teraz się rozwiniemy!!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się zapisałam . Basiu S napewno im dorównamy oj biada im . Do spotkania u Wolaka . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny nie możecie tak mówić wszystkie jesteście bardzo dobrze "rozwinięte" ale teraz trzeba to doszlifować jak diament aby mógł stać się drogocennym kamieniem.Buziaki do spotkania na tym szlifowaniu a przed terminem to mamy spotkanie u Wolaka.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewelina dopisz mnie do listy. Może coś ze mnie jeszcze wyrośnie? Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopisałam zgodnie z poleceniem następujące osoby:
    Basię M., Basię S., Basię F., Sabinę, Antoninę, Lilianę, Elę, Asię, Marię.
    Proszę o zasłużoną krytykę jeśli kogoś pominęłam.
    Listę zamykam i do zobaczenia w czwartek o 9.00.
    Ps. Już ja Was rozwinę:):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewelina, ale masz "perełeczki".
    Ty się lepiej dobrze przygotuj.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Racja Basiu, dzięki za przestrogę. Taka grupa to nie lada wyzwanie, ale dostałam już przecież szkołę od Was:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewelina dzięki. Już się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwaga- może nie wyartykułowałam tego dość wyraźnie:) Nasze zajęcia coachingowe odbywać się będą regularnie w czwartki, co tydzień o 9.00.
    Ps. Cieszę się z tych warsztatów wiecie?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. W cieszeniu na pewno Cię przebiję.
    Ale to , że Ty się też cieszysz jest wspaniałe.
    Pozdrawiam i udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń