czwartek, 20 stycznia 2011

NAUKA TAŃCA - A POTEM....

Posted by Picasa

10 komentarzy:

  1. Było bardzo miło i sympatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Było bardzo...bardzo miło :):) i smacznie :)
    Świetne zdjęcia.
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tempo informacyjne!!!. Jadziu dzięki za zaproszenie, zdjęcia i miłe spotkanie.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaga, Ty spryciaro.
    Dziękujemy za gościnę.
    Było bardzo wytwornie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem ,wiem o co Ci chodzi BasiuNiu.
    Ale to czysty przypadek.
    Ciumaski
    (:

    OdpowiedzUsuń
  7. No,no! Ładnie się te tańce skończyły:):)
    a ja to co????? wiem wiem kto nie przychodzi sam sobie szkodzi!!!
    Miałam dziś pilne "zajęcia" z córusią i wnuczusią. Fajnie ,że się spotkałyście .Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie Basiu Grądzka...brakowało nam Ciebie ... następnym razem na pewno będziesz???!!!!
    Wszystkim tańcującym i nie tylko :) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczynki cieszę się ,że balujecie.Jest mi miło pooglądać piękne zdjęcia z imprezy u Jadzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadziu . Bardzo żałuję , żę nie mogłam być z Wami . Tort napewno był pyszny , żałuję , że się na niego nie załapałam . Miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń