piątek, 7 stycznia 2011

TANIEC-AEROBIK-TANIEC

Od najbliższego czwartku o godzinie 12.30 w sali na parterze w Sektorze
ruszają zajęcia taneczne prowadzone przez Lilę Król. Serdecznie zapraszam chętnych- miejsc mamy tylko 12 więc proszę zapisywać się jak najszybciej w komentarzach:)
Lila ma pomysł- który popieram całym sercem- nauczenia się prostego układu, który w odpowiednich strojach uczestnicy zajęć wykonają na wielkiej imprezie kończącej całe Babie Lato. Widzę to już oczyma wyobraźni: znowu I turnus zadaje szyku:)

12 komentarzy:

  1. Dziewczyny,proszę Wy zostawcie te staniki i maszerujcie na zajęcia taneczne.
    Ja nie mogę,bardzo żałuję.
    Uczcie się kroków w sobotę pokażecie mi je.
    Po staniki pójdziecie w środę po gimnastyce.
    OK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to są te same tańce na których mamy się uczyć tanga?
    Nie wiem czy dam radę na tę godzine, ale jak mi ktoś pokaże kroki "po lekcjach" to piszę się na to "zadawanie szyku"
    Pozdrawiam, Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Lila Król to ta sama , która grała na zakończenie turnusu 1. Co się z nią działo ? Fajnie , że tak nagle się pojawiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Lilko !!!!! CIeszę się że pomysł dojrzał do realizacji.Będę na zajeciach po rozwoju osobistym a stanika będziemy przymierzać po tańcach.Jeden dzień poświęcimy sobie .Co Wy na to Dziewczynki?????

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby To była LILCIA ,faktycznie długo jej nie było,dziewczyny zostawmy te staniki i do nauki tańca.Proszę o zapisanie mnie na taniec oczywiście do nauki.Barbara Marciniec

    OdpowiedzUsuń
  6. Lila Król to nie jest ta Lila, która przygrywała na czerwcowej imprezie. Jest to natomiast ta Lila, która obiecywała tango- Elu, rozmawiałyśmy o tym ostatnio u Wolaka.
    Ja zapisuję się na te zajęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tango, czy może moja skromna osoba skorzystać z zajęc ???????Po długiejprzerwie pozdrawiam wszystkich w Sektorze 3 i zyczę wszelkiej pomyslności w Nowym zdecydowanie piękniejszym Roku 2011!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy Cię Aniu!!!!.Zapraszamy do tango.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak jest miejsce, to chętnie się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Potwierdzam swoje przybycie w czwartek na zajęcia .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja, poznałam Lilkę i bardzo się cieszę z tego powodu.
    Nie cieszę się z godziny.
    Sus mówiłaś,że może coś będzie w godz. póżniejszych.No i co?
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem Lilką oczarowana i podziwiam jej umiejętności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń