wtorek, 4 stycznia 2011

Z wnukami do muzeów za złotówkę!

Witam wszystkich w nowym roku :) Przed chwilą znalazłem ciekawą informację, która może się przydać wielu z Was. Piętnaście muzeów z Wrocławia i Dolnego Śląska w Dniu Babci i Dziadka zaprasza na rodzinne zwiedzanie. Babcie i dziadkowie z wnukami będą mogli odwiedzić wystawy za darmo lub za symboliczną złotówkę i wziąć udział w konkursie fotograficznym.

W ramach akcji 21 i 22 stycznia 2011 swoje drzwi dla dwóch pokoleń otworzą m.in. wszystkie oddziały Muzeum Miejskiego Wrocławia - Muzeum Historyczne Pałac Królewski, Muzeum Medalierstwa, Muzeum Sztuki Mieszczańskiej w Ratuszu, Muzeum Archeologiczne i Muzeum Militarów w Arsenale. 

Tym, którzy jeszcze nie byli osobiście polecam nasz wrocławski Pałac Królewski - naprawdę fajne miejsce i ciekawa ekspozycja (która powinna spodobać się wnukom). Aha - moim zdaniem warto zacząć oglądać wystawę od końca i "cofać się w czasie" ;) Jak braknie sił pod koniec zwiedzania mniej stracicie ;) No ale podkreślam, że to moja prywatna opinia.


Więcej informacji oraz szczegółowy opis wystaw można znaleźć na stronie kreatywnywroclaw.pl


Miłego wieczoru i do zobaczenia w środę!
S.

4 komentarze:

  1. Dzięki Sebastian.
    Do miłego.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Sebastianie , Pałac Królewski jest rewelacyjny. Zacząć zwiedzanie od końca to dobry pomysł. Jesienią zwiedzałam go z Asią jako przewodnikiem. Tak mi się podobało , że musiałam go " wziąć" na dwa a prawie na trzy razy. Ekspozycja jest ogromna, ciekawa i piękna a ponadto na każdej sali są pty komputerowe z poszerzeniem wizualizacyjnym i ciekawostkami z danej epoki. Polecam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję Sebastianie ,że pomyślałeś o babciach i dziadkach.Zastanawiam się czy moją 2,5 letnią wnuczkę mogę już zabrać do muzeum?

    OdpowiedzUsuń
  4. To zależy Sabinko jaki masz z nią kontakt historyczny ?

    OdpowiedzUsuń