środa, 12 stycznia 2011

INFORMACJA dla MODELEK

Piękne, urocze koleżanki.
Jestem w posiadaniu płyt ze zdjęciami z naszego pokazu.
Jutro, tj 13 stycznia od godz. 10 tej do 12 tej będę w Sektorze 3 , oczywiście płytki wezmę ze sobą.
Weźcie więc pendrive bądź dwie płytki CD i mam nadzieję, że uda Wam się przegrać tam na miejscu.
Nie ma jeszcze zdjęć od Pauliny i Oli, ale pracuję nad tym :)
Poza tym pamiętajcie o spotkaniu w Klubie u Elżbiety na Wojszycach.
Byłam wczoraj u Patrycji, jak również rozmawiałam z Elżbietą - spotkanie będzie najpóźniej do Walentynek albo w same Walentynki.

6 komentarzy:

  1. Asiu , Ty bądź jutro od 9 do 12 na Rozwoju. Oraz od 12.30 na Tańcach ( do której - jest jeszcze niewiadome). Piszę Ci , abyś nie zapomniała. A co napisane to napisane-ma swoją moc.
    Płyty wezmę. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu jesteś wielka!!!! Dzięki, będę jutro w sektorze .

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu ,będę i przyniosę pendrive,jesteś kochana buziaki.:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. ASIU ja też muszę trochę powazelinować ,jesteś wielka jak "JODŁA" zresztą sama to wymyśliłaś buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu zdjęcia są rewelacyjne. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany, ale mi się zrobiło cieplutko od tak miłych słów. Zobaczcie ile pozytywnej energii wzajemnie sobie przekazujemy.
    Jeszcze mam dla Was COŚ , ale dokładną informację podam w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń