wtorek, 14 lutego 2012

CZYTELNIA BABIEGO LATA

Witam serdecznie! Pogoda niezbyt sprzyja spacerom, ale czytaniu jak najbardziej. Dzisiaj proponuję piękną, ciepłą i pogodną książkę pani Zofii Kucównej "Zatrzymać czas". Wróciłam do niej z przyjemnością po latach i czytałam z taką samą ciekawością i zachwytem, jak poprzednio.
Przytoczę parę opinii od wydawcy:
"Czytałem nie mogąc się oderwać, z radosnym uczuciem obcowania z czymś prawdziwym, czyli kimś prawdziwym, bo tekst literacki to przede wszystkim człowiek."- Jan Józef Szczepański
"Raz na jakiś czas pojawiają się książki, które nie tylko są bestsellerami, ale i zagnieżdżają się w sercach czytelników. "Zatrzymać czas" jest właśnie taką książka."- Tadeusz Zysk, wydawca.
Jeszcze jeden cytat kończący książkę i moje uwagi:
"Byle do wiosny! Byle do wiosny! Na wiosnę znów wyruszymy w świat!!!"
I tym optymistycznym okrzykiem kończę na dzisiaj. Pozdrawiam gorąco!

3 komentarze:

  1. Tosia,dziękuję bardzo za optymistyczny okrzyk.
    Będę wrzeszczeć z Tobą.
    Byle do wiosny!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Tosiu,"Zatrzymać czas" też włączę do mojej listy książek do wypożyczenia.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie słoneczka,
    optymizmu ostatnio u nas jakby niedostatek ...
    dlatego też, Wasze czarowanie wiosny bardzo mi się podoba,
    to jest to i wszystkie sposoby na temat (-) są dozwolone.
    Byle do wiosny!
    pozdrawiam i pa

    OdpowiedzUsuń