piątek, 10 lutego 2012

Zakątek Mody - Piękno Nie Ma Rozmiaru

Witam serdecznie,
niektórzy mnie znają, niektórzy nie. Parę słów więc kim jestem i skąd się tu wzięłam. Byłam stylistką podczas Senior Fashion Day i jestem właścicielką Zakątka Mody. Jest to sklep z różnorodnymi ubraniami dla kobiet noszących rozmiar 42 i w górę. Ponieważ likwiduję sklep, organizuję niezwykle kuszącą przecenę - -50% na cały asortyment. Zapraszam więc wszystkie Panie od wtorku (14.02) do piątku (17.02), w godzinach od 10 do 18 na ul.Sokolniczą 7/17 pawilon 23.

4 komentarze:

  1. Karolinko! Serdecznie Cię pozdrawiam !!!.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oczywiście też serdecznie Cię pozdrawiam
    a Panie, nie tylko z Babiego Lata informuję, że Karolina potrafi świetnie dobrać stroje dla nas.
    Wiem coś o tym - na pokazie podczas Senior Fashion Day - była naszą stylistką. To dzięki Jej prezentowałyśmy się SUPER.
    Polecam więc - warto zajrzeć do Karoliny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram się do Karoliny w piątek po naszym zebraniu, po 12tej. Może ktoś jeszcze dołączy?.

    OdpowiedzUsuń
  4. Informuję, że byłam w piątek 17.II.12 w Zakątku Mody. Kupiłam fajną tuniczkę i bransoletkę. No i widziałam się z naszą Karoliną, która pięknie wygląda !.

    OdpowiedzUsuń