wtorek, 21 lutego 2012

koniec Karnawału



PS. Jest jeszcze taki wniosek, abyście się wypowiadali w komentarzach , na temat możliwości poprawienia jakości i organizacji naszych spotkań i imprez. Mile widziane wszystkie konstruktywne uwagi i podpowiedzi. Chodzi o to, aby następne imperezy były jeszcze lepsze a pomysły pochodziły od jak
największej liczby osób.

Kochani.

Chciałam podziękować w swoim imieniu i mojej połowy tej brzydszej ,za wspaniały wieczór w tak wspaniałym towarzystwie .Faktycznie brakuje nam wspólnych zabaw ,nie muszą to być potańcówki w lokalu starczy wspaniałe towarzystwo .A w naszym wspólnym gronie "Pomysł na życie" jest super .Bardzo dziękuję wszystkim za wspaniała zabawę i świetne zakończenie karnawału .Myślę ,ze będziemy wspominać przez następne 40 dni postu.I tak ma być ,trzymajmy się razem.
Buziaki.Barbara
Kogo nie było niech żałuje .Pa Barbara

6 komentarzy:

  1. Basiu , bardzo miły i serdeczny wpis. Pozdrawiam Ciebie i Twojego męża w ostatnich minutach Śledzika.
    Myślę, że nie masz nic przeciwko temu, że pozwoliłam mu wpłynąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko
      Musisz mnie nauczyć wstawiać obrazki ,a nawet zdjęcia .Mam z naszego Sylwestra i tylko oglądam je sama .A co do wczorajszego śledzika ,to musimy podziękować wszystkim za tak wspaniale przekąski ,dziewczyny wyczarowały cudeńka i w dodatku pyszne .Buziaki .Barbara

      Usuń
  2. Z Tymi pysznościami to szczera prawda!.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ODLOT TOTALNY.
    Dziewczyny jesteście CUDOWNE.
    Pozdrawiam wszystkie "nowe"koleżanki,jesteście rewelacyjne.
    Pozdrawiam mężów naszych koleżanek,którzy tak świetnie radzą sobie z takim wielkim" babskim towarzystwem"
    Dzięki.
    Buziaczki..

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam te zdjęcia z imprezy, które dobrze wyszły inne były na pół gwizdka - przepraszam, akumulatory rozładowały się i już. Mnie imprezowanie bardzo się podobało i nie wiem co można by ulepszyć, może inni?..
    Basiu,
    jeszcze w sprawie sylwestrowych zdjęć, na pendrive nie dasz rady przegrać? dalej byśmy sobie poradzili..ja nie miałam aparatu i nie mam żadnej pamiątki, a przecież bawiliśmy się tak pięknie i też chcę..
    pozdrawiam i pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majka
      chyba zgram je na pendrive jak coś to sie zgłoszę do Ciebie Buziaki .Barbara

      Usuń