niedziela, 5 lutego 2012

W tym tygodniu.....


- proponuje : we wtorek 7.II.br ( w tym tygodniu ze względu na mrozy nie będzie tańca ) o godz. 10-11.00 gimnastykę z Elą Koszałką ( sala konferencyjna ) a o godz. 11-12.00 język angielski dla początkujących gr.1 z Elą Koszałką ( sala na parterze). W środę 8.II.br - język angielski z Magdą Gajdą -ODWOŁANY! , o godz. 14-16.00 konsultacje psychologiczne z Danką Lesiów ( mała sala na parterze). W czwartek 9.II.br o godz. 19.30-20.30 gimnastyka rehabilitacyjna ze Zdzisią Ochman w Gimnazjum nr 1 na ul. Jeleniej 7. W piątek 10.II.br o godz 10-12.00 zebranie informacyjno-integracyjne ( sala na parterze ) o charakterze TOWARZYSKIM ( 2gi piątek miesiąca). Dokończymy omawianie Tłustego Czwartku 16.II.br o godz. 16-19.00 w Sektorze 3 ( wstępna propozycja - każdy przynosi 3 pączki, dla siebie i do poczęstowania ). Będzie Maria( koleżanka Eli Koszałki) z własnymi wyrobami ( biżuteria) z korali szlachetnych i Lucyna z nową propozycją dotyczącą koncertów " Kąpiel w dźwięku gongu i mis tybetańskich".
Wszystkich serdecznie zapraszamy !.

6 komentarzy:

  1. Witam .
    Logo Stowarzyszenia bardzo mi się podoba i to jest "Właśnie to".Dziewczyny macie szansę na wypowiedzenie się .Piszcie .Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Żarówa jest świetna i to nie ulega wątpliwości.
    Jak dla mnie to za dużo czerni,można zagrać kolorem.
    Ale co z tego,że się wypowiadam Basiu M,jak mnie i tak nikt nie słucha.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żarówa jest świetna i to nie ulega wątpliwości.
    Jak dla mnie to za dużo czerni,można zagrać kolorem.
    Ale co z tego,że się wypowiadam Basiu M,jak mnie i tak nikt nie słucha.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu M
    ja też się już wypowiedziałam i mam podobne zdanie do Twojego.
    Poza tym projekt loga był poddany do opinii publicznej oj chyba dawno temu, tylko zbyt długo opiniowany przez członków Stowarzyszenia, a przecież czas naglił.
    Dobrze więc, że mamy to logo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj,chyba nie pamiętam Asiu,żeby ktokolwiek się wcześniej wypowiadał na temat loga,chyba,że w kuluarach.Zdecydowanie jestem przeciwna kolorowi czarnemu.Czerń to nie kolor na życie,a jakoby by nie było, mamy ponoć pomysł na życie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bywam w kuluarach.(problem logo był poruszany na pierwszym zebraniu stowarzyszenia we wrześniu - spotkanie jawne.)
    Ty nie lubisz czerni, a ja nie lubię szarości.
    Niestety, nie wszyscy musimy grać na jedną nutę, ale czasami trzeba iść na kompromis.
    A poza tym nareszcie mamy pełną tożsamość jako Stowarzyszenie- pełna tożsamość potrzebna nam jest do działania.
    Uszka do góry- idzie wiosna:)... więc nareszcie kolor zielony zdominuje wszystkie kolory.

    OdpowiedzUsuń