czwartek, 23 grudnia 2010

Gimnastyka dla seniorów- WAŻNE

*Tylko złotówkę kosztuje pływanie lub gimnastyka . * Początek zajęć dla 800 chętnych już 3 stycznia. Uczestnicy będą mogli wybrać dwa z poniższych zajęć; gimnastyka w wodzie, pływanie rekreacyjne, gimnastyka na sali z elementami aerobiku , nauka pływania i zajęcia na siłowni. A dodatkowo czeka ich także jeden zabieg rekreacyjny do wyboru-kąpiele; solankowa, jodowo-bromowa, perełkowa oraz masaż wirowy, fango (ciepły okład z wulkanicznego mułu, z parafiną i krzemionką) lub bicze szkockie. Za każde zajęcia zapłacą tylko złotówkę. Na dwóch sześciotygodniowych turnusach czeka aż 800 miejsc. Pierwszy zaczyna się już 3 stycznia i potrwa do 13 lutego, drugi rozpoczyna się 14 lutego i potrwa do 27 marca. Zapisy rozpoczynają się od 20 grudnia we Wrocławskim Centrum SPA przy ul. Teatralnej od godz. 9 do 15. Żeby wziąć udział w zajęciach, należy mieć ukończone 65 lat i dowód osobisty. Zapisy będą prowadzone we wszystkie dni robocze do końca 2010r. Warto się pośpieszyć, bo przy zapisach decyduje kolejność zgłoszeń, a liczba miejsc jest ograniczona. Na drugi turnus zapisy są od 3 stycznia 2011r. Mam nadzieję, że znajdzie się parę osób z naszego Babiego Lata bo ja osobiście wybieram się na drugi turnus . Serdecznie wszystkich pozdrawiam Maria. Wielkie dzięki dla Basi Marciniec bo właśnie ona przekazała mi tę informację.

2 komentarze:

  1. Maria,nie wiem czy mam się cieszyć,że nie mam jeszcze 65,czy żałować?
    Bardzo kusząca jest ta gimnastyka.
    Dzięki.Ślę świąteczne buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj zapisałam się i Lucynka N. też. Chętnych sporo, ale warto. Super okazja! Maria dzięki. Do zobaczenia na ćwiczeniach.

    OdpowiedzUsuń