czwartek, 2 grudnia 2010

Najciekawsze wydarzenia - Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu

Kochane blogerki z " Babiego Lata"! Przedstawiam propozycję MBP na miesiąc grudzień 2010. Jest równie interesująca jak w ubiegłym miesiącu. Zachęcam do zapisania się do biblioteki. Karta kosztuje 10zł i uprawnia do korzystania z księgozbiorów wszystkich bibliotek miejskich we Wrocławiu. Księgozbiory są dostępne przez internet, tak też można zamawiać wybrane książki. Życzę owocnej lektury i miłego spędzenia czasu.

Na dobry początek (wykaz zajęć i spotkań w grudniu)

Wrocławskie Promocje Dobrych Książek (czytaj więcej tutaj i tutaj)


Spotkanie autorskie z Mariuszem Urbankiem
Filia 7, ul. Suwalska 3
Data: 3 grudnia, godz. 11.00
Adresat: wszyscy zainteresowani



Spotkanie z Pawłem Pollakiem, autorem książki "Między prawem a sprawiedliwością"

Filia 57, ul. Szewska 78
Data: 3 grudnia, godz. 18.00
Adresat: wszyscy zainteresowani

Dzień Otwarty Biblioteki - Rodzinna Zabawa Mikołajowa
(zobacz więcej...)
Filia 7, ul. Suwalska 3
Data: 4 grudnia, godz. 10.00-14.00
Adresat: wszyscy zainteresowani, dzieci od lat 3 do 10 wraz z opiekunami

Najciekawsze wydarzenia przygotowane przez MBP we Wrocławiu na grudzień

 


Spotkanie autorskie z Barbarą Gawryluk
Filia 10, ul. Jelenia 7
Data: 3 grudnia, godz. 10.00
Adresat: wszyscy zainteresowani 


Zróbmy to razem. Pracownie autorskie
(zobacz więcej...)

Warsztaty poprowadzą Adam Jaromir i Gabriela Cichowska – autor i ilustratorka książki pt. "Słoniątko"
Filia 1, ul. Sztabowa 98
Data: 4 grudnia, godz. 11.00

Adresat: dzieci od lat 3 i ich opiekunowie


"Santiago de Chile - najdalsza metropolia świata" - pokaz zdjęć Piotra Zapałowicza w Bibliotece Turystycznej
Filia 57, ul. Szewska 78
Data: 8 grudnia, godz. 18.00
Adresat: wszyscy zainteresowani


Spotkanie autorskie z Markiem Krajewskim
(zobacz więcej...)
Filia 1, ul. Sztabowa 98
Data: 9 grudnia, godz. 18.00
Adresat: wszyscy zainteresowani



Spotkanie autorskie z Beatą Ostrowicką
Filia 4, ul Wieczysta 105
Data:
10 grudnia, godz. 12.00
Filia 29, ul. Reja 1/3
Data: 11 grudnia, godz. 11.00
Adresat: wszyscy zainteresowani


Kino naszych rodziców – prezentacja slajdów z bajkami dla dzieci
Filia 18, ul. Grabiszyńska 236 a
Data:
10 grudnia, godz. 17.00
Adresat: zainteresowane dzieci w wieku przedszkolnym



 Kurs podstaw ratownictwa medycznego – w ramach programu "Babie lato"
Filia 18, ul. Grabiszyńska 236 a
Data:
17 grudnia, godz. 15.30
Adresat: wszyscy zainteresowani



Klub Gier Planszowych
(zobacz więcej...)
Filia 1, ul. Sztabowa 98
Data:
21 grudnia, godz. 16.30
Adresat: wszyscy zainteresowani

8 komentarzy:

  1. Antonina,dziękuję Ci,że dbasz o nasz rozwój intelektualny.Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle sie napracowałaś i za to Ci wielkie dzięki.buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba skorzystam z kursu ratownictwa 17 grudnia buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za dobre słowo. To podnosi na duchu i mobilizuje. Cieszę się, że ktoś czyta te moje wypociny. Na fali entuzjazmu dla bibliotek i czytelnictwa przyszedł mi do głowy taki pomysł: załóżmy forum dyskusyjne nt książek, przeczytanych, nieprzeczytanych, ulubionych i tych, które byśmy poleciły najbliższym. Temat jest otwarty. Nie chcę się starzeć siedząc wygodnie przed telewizorem z pilotem w ręku, wolę dobrą książkę albo spacer z kijkami w waszym towarzystwie i podziwiać świat. Pierwsza chętna już jest. Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  5. My na to jak na lato.
    Pomysł jest dobry.
    Chętnie będę czytać Wasze dyskusje dziewczynki.
    Od dwóch tygodni szukam okularów,czy ktoś nie wiedział moich okularów?
    Basia G przyniosła mi od Basi S książki,a ja nie mam okularów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć i pozdrawiam : mam 3 sprawy do Was.
    1. Fajnie, że moje książki są u Basi N a nie kurzą się bezczynnie u mnie. A są fajne.
    2. Dzięki Antonino za program bibliotek; w zeszłym miesiącu byłam na spotkaniu ze stylistką na Sztabowej a teraz wybiorę się na spotkanie z Krajewskim, bo lubię jego książki. I też na Sztabową.
    3. Pomysł takiego forum dyskusyjnego nt książek rzuciłam na wolontariacie z Eweliną. Jestem na tak , fajnie było by przeczytać jakąś książkę, a później podyskutować o niej lub próbować się spotkać z autorem lub np specem od literatury, który by nam pewne rzeczy wyjaśnił. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, jak tu Was nie kochać? Na początek zaczęła bym skromnie, od wymiany zdań nt przeczytanych książek. W księgarniach jest taki zalew różności, że nie wiadomo co wybrać. Spotkanie z pisarzem to dla mnie wyższa półka, ale jestem jak najbardziej za. Basię N. również zapraszam do dyskusji. Chyba że okulary jeszcze się nie znalazły. Ale było by ciekawie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń