piątek, 24 grudnia 2010

wigilia 2010 /Babie Lato/




Posted by Picasa

11 komentarzy:

  1. Mam dużo zdjęc ,ale nie umie wysłac. Może póżniej. Pozdrawiam Jaga

    OdpowiedzUsuń
  2. No, Jaga zdjęcia super.
    Sebastian z Jadzią jacy ładni.
    Ale tam było wesoło.
    Dzięki Jaga.
    Ślę świąteczne buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sebastian z Basią oczywiście.
    No i Ela wyszła ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za umieszczenie zdjęć z naszej wigilii.Ja byłam po raz pierwszy na takiej wspólnej kolacji wigilijnej i do tej pory jestem pod niesamowitym wrażeniem, tego wszystkiego co przeżyłam,tej niesamowitej radości, miłości i tego poczucia, że jesteśmy razem z pracownikami Sektora 3, jedną wielką 'rodziną'.Ciekawa jestem czy za rok, również uda się nam powtórzyć tę 'niezapomnianą chwilę', i ile z nas wytrwa? Wielkie dzięki dla wszystkich pracowników SEKTORA , bo to właśnie dzięki nim naszym prawdziwym "aniołom" staliśmy się innymi ludźmi otwartymi na współczesny świat i nowinki techniczne , które ze sobą niesie.( np. komputery.)Serdecznie wszystkich pozdrawiam.Maria.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki i galeria na Picasie :) Dziękuję za link i pozdrawiam :)

    Uściski
    S. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maria - cała przyjemność po naszej stronie!

    Wielkie podziękowania za zdjęcia, cudownie oddają atmosferę tamtego wieczoru.

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. Ciekawe, co mnie AŻ TAK rozśmieszyło!! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Marysiu,ja też jestem bardzo ciekawa jak to będzie?
    Wszystko w Naszych rękach,przecież.
    Ola,jak, kto,co?TO MY.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ola zaśmiewająca się- idealne zdjęcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy klikacie na dole, w link /niebieski / ze zdjeciami. Ostatnie zdjecie to film z kolędą naszych dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaga!
    Dla mnie i zdjęcia i film z kolędą to
    pełna profeska!Gratuluję!
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń