czwartek, 2 grudnia 2010

WIGILINE SPOTKANIE- WSPÓLNE BABIO LETNIE KOLĘDOWANIE

Wigilijne Przygotowania

Niebawem święta 15 grudnia od16:00 w sali szkoleniowej na parterze chcemy podzielić sie z Wami Wigilijnym opłatkiem dzisiejsza grupa częściowo podzieliła się już obowiązkami i zaplanowała wstępną wizję wigilijnego spotkania. Zatem przy wspólnym stole chcemy zasiąść przy szklaneczce barszczu, krokieciki, herbacie, kawie i dobrym ciastku.

Wstępny podział obowiązków to:
Krysia upiecze fale dunaju
Krysia Stemler Korczak zorganizuje nam opłatek i ciacho
Sabina kupi 30 torebek barszczyku czerwonego i zamówi krokieciki u Wolaka.
Biały obrus przyniesie Franciszka
Kolędowanie zorganizuje Nina przynosząc płyty.
Basia S. wraz z Basią G. pieką ciasto ciasto i słodko nam będzie na pewno!

Czy są chętni do współpracy i organizacji naszego Wigilijnego spotkania?? Wszystkie chętne ręce do pracy będą ile widziane.

Oficjalny PLAKAT/ZAPROSZENIE powstanie na dniach dziś tylko kwestie organizacyjne.
Czekamy na wieści.
Pozdrawiam w imieniu grupy Wolontariat 50+ turnus1

--
Pozdrawiam
Monika Urbańska
Specjalista ds. organizacji
Cal Fabryczna

15 komentarzy:

  1. Ja też ciacho upiekę- marchewkowe. Bo innego nie umiem:)Albo zrobię jakąś sałatkę- tych umiem trochę więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zrobię sałatkę śledziową ,takiej jeszcze nie jadłyście.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogę zrobić sałatkę ze śledziem , trochę nietypową .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przyniosę sernik posypany wiórkami kokosowymi (dużą blachę).I bardzo się cieszę z tego naszego spotkania wigilijnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniczko, ja też piekę ciasto. Może to będzie babka cytrynowa. Jestem zainteresowana przepisem na sałatkę śledziową. Czy mogę liczyć na tenże po degustacji? Z góry dzięki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, to ja nie mam pomysłu.
    Może przyniosę 3 butelki białego wina,co Wy na to?
    Przecież nie ciasto,bo mnie zemdli od tej ilości.
    Super dziewczynki,jesteście niezastąpione.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krystyna K.iBarbara B. pszyniesiemy rybe po
    grecku, prosimy o podanie ilości osób
    uczestniczacych w kolacji ,

    Krystyna.K

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem zainteresowana przepisami na sałatki śledziowe i sałatki inne dobre. .Bo oprócz tradycyjnej w innych się nie wyspecjalizowałam Zróbcie ksero. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może przepisy umieścimy na Blogu , ale dopiero po degustacji , bo nie wiadomo czy będą Wam smakowały . Basieńka .

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Krystyny K. ;) Krysiu myślę że będzie ok 35 osób i pewnie my- pracownicy nie wiem czy chcecie tez zaprosić swoich prowadzących zajęcia czy tylko będzie to w naszym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam tabelę z podziałem na to co kto przynosi żeby było trochę przejrzyście ale nie wiem jeszcze jak zamieścić;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zofia M.ja zrobię sałatkę z tuńczykiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy już 12 komentarzy - tyle trzeba dań wigilijnych !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Basieńko nawet gdyby Tobie jakaś sałatka nie smakowała to znasz to powiedzonko "Dla towarzystwa cygan dał się powiesić".Trzeba jeśc i chwalić .buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu M masz rację . A mnie się impreza imieninowa udała i jestem z tego b.zadowolona.
    Papa i dzień dobry.

    OdpowiedzUsuń