wtorek, 28 grudnia 2010

Gimnastyka w 2011 roku.

Cześć dziewczyny !

Dziś dzień całowania a ja trochę z innej beczki.
Chodzi mi o nasze gimnastykowanie się pod okiem fachowca . Otóż w styczniu i lutym 2011 r , tak jak chciałyśmy , możemy mieć gimnastykę w Sektorze 3 ( sala konferencyjna ) , prowadzoną przez panią Justynę - wolontariuszkę z AWF ( dziewczyna jest chętna i stara się dostosować do naszych możliwości lokalowych i czasowych ). Ewelina zaklepała nam tę salę na wszystkie środy stycznia i lutego na godz. 9.00 - 10.00. Można by zacząć od środy 12.01. Co Wy na to ? Jest to też dobra okazja na podtrzymanie naszych "zażyłości" i rozwinięcie skrzydeł na przyszłość. Wpiszcie w bloga kto jest chętny na gimnastykę w takim terminie lub ewentualnie inne Wasze sugestie.
Pozdrawiam serdecznie.

3 komentarze:

  1. Basiu,pogadamy po Nowym Roku.
    Teraz są przygotowania do Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu ja bardzo chętnie zapisuję się na zajęcia gimnastyczne z nową "wolontariuszką". Termin tak jak było w środy jest bardzo dobry i godzina 9-ta też mi odpowiada, i tak jak napisałaś można zacząć już od 12-go stycznia. Mam nadzieję,że będzie więcej osób chętnych i porozmawiamy o tym na naszym comiesięcznym spotkaniu u Wolaka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysiu cieszę się , nawet nocą. Ale co z Twoją gimnastyką dla 65. Dasz radę tu i tu? . Choć ruchu dla nas niby nigdy za wiele. U Wolaka oczywiście pogadamy i nie tylko . Dobranoc( dla sów ) i Dzień Dobry ( dla skowronków ).

    OdpowiedzUsuń