sobota, 9 kwietnia 2011

Nowa wersja statutu po poprawkach

Witajcie :)

Poniżej wklejam podesłany przez Basię S. statut stowarzyszenia Pomysł na życie - po poprawkach ustalonych na zebraniu założycielskim. A tak ode mnie - jestem pod wielkim wrażeniem jak świetnie się zorganizowaliście i jak prężnie działacie. Do tego po cichu przyglądałem sie jak dyskutowaliście nad nazwą - "Pomysł na zycie" jest SUPER!

Zapraszam do lektury statutu wszystkich członków nowozakładanego stowarzyszenia. Żeby wyświetlić na ekranie pełną treść należy kliknąć widoczny na dole posta link Czytaj więcej »

UWAGA:
Dopisuję się do posta Sebastiana ( myślę, że nie będzie miał mi tego za złe? ), żeby nie mnożyć informacji o podobnej treści.

Dodaję jedynie do powyższego, że na zapoznanie się z poprawionym statutem i zgłoszenie na blogu ewentualnych uwag mamy czas do poniedziałku 11.IV.br włącznie ( czas nas goni !).

Pozdrawiam. B.Sendal

Tu była robocza wersja statutu Stowarzyszenia Pomysł na życie :)

2 komentarze:

  1. Sebastian,
    Jak to dobrze że Ciebie mamy, i że zerkasz w nasze komentarze też... przyjazne słowo bardzo mam jest potrzebne (poza dużą pomocą techniczną) bo mobilizuje bardzo i dodaje nam skrzydeł,
    dzięki i pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przed chwilą zjechałam do domu. I pierwsza rzecz, jaką zrobiłam było sprawdzenie czy statut z poprawkami "wskoczył" w bloga.
    Cieszę się , że Sebastian już po południu wpisał statutowego posta i jestem mu za to niezmiernie wdzięczna.
    Wszystkim życzę miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń